مراسم افتتاحیه رقابت های قهرمانی کشور پاراتکواندو برگزار شد

0
(0)

مراسم افتتاحیه رقابت های قهرمانی کشور پاراتکواندو برگزار شد

با حضور محمد پولادگر؛

مراسم افتتاحیه رقابت های قهرمانی کشور پاراتکواندو برگزار شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره از رقابت های قهرمانی کشور پاراتکواندو امروز (چهارشنبه) با حضور 50 تکواندوکار از 17 استان تهران، خوزستان، اردبیل، کرمانشاه، آذربایجان غربی، گیلان، کرمان، آذربایجان شرقی، کردستان، مرکزی، فارس ، بوشهر، اصفهان، قم، مازندران، زنجان و خراسان رضوی به میزبانی هیات تکواندو استان تهران و در سالن شهید کبکانیان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در حال برگزاری است.

مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور محمد پولادگر (رییس فدراسیون تکواندو)، حمیدعلی صمیمی (رییس فدراسیون جانبازان و معلولین)، مسعود لشکری (دبیر هیات تکواندو استان تهران و مسئول انجمن پاراتکواندو)، پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو، مهدی احمدی مربی و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان برگزار شد.

لشکری، دبیر هیات تکواندو استان تهران در ابتدای مراسم افتتاحیه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و خیر مقدم به حضار به عنوان مسئول انجمن پاراتکواندو اظهار کرد: سال گذشته و در اولین دوره رقابت های قهرمانی کشور پاراتکواندو در اصفهان تنها 30 پاراتکواندوکار شرکت کرده بودند اما در دومین دوره این رقابت ها شاهد حضور 50 نفر بودیم.

وی افزود: در این دوره پاراتکواندوکاران کلاس بندی شدند و این رقابت ها حکم انتخابی تیم ملی را دارد. نفرات برتر به اردو راه پیدا می کنند و ما از الان برای حضوری موفق در پارالمپیک 2020 سرمایه گذاری کردیم.

سیدمحمد پولادگر، رسیس فدراسیون تکواندو در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور پاراتکواندو اذعان داشت: خدارا شاکر هستیم که اکنون بعد از گذشت 10 سال که از اولین دوره رقابت های جهانی "باکو" می گذرد، پاراتکواندو بعد از تلاش های بسیار جواز حضور در بازی های پارالمپیک 2020 را کسب کرده است.

وی در ادامه افزود: افزایش 70 درصدی تعداد شرکت کنندگان در رقابت های قهرمانی کشور پاراتکواندو، نمونه بارزی از رشد و شکوفایی این رشته در کشور است. این رشته رزمی در پارالمپیک، جایگزین فوتبال 7 نفره شده است که این رشته پیش از این جزو یکی از رشته های مدال آور برای ایران به شمار می رفت. انتظارمان این است که پاراتکواندو هم همین روند درخشان را ادامه دهد و بی شک در این مسیر راه دشواری را پیش رو داریم.

در ادامه مراسم، حمیدعلی صمیمی، رییس فدراسیون جانبازان و معلولین هم اعلام کرد که از هیچ کمکی برای همراهی و موفقیت پاراتکواندو در رقابت های پارالمپیک 2020 دریغ نخواهد کرد.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)