مدیرکل جدید امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شد

0
(0)

به گزارش ایسنا، سردار یعقوب سلیمانی در این مراسم در سخنانی معاونت فرهنگی و آموزشی را مرکز فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران بنابر کلام امام راحل افضل نهادها است به همین واسطه رسیدگی به وضعیت و امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مهم‌ترین وظیفه‌ای است که بر دوش بنیاد نهاده شده است.

وی افزود: با وجود تمام کارشکنی‌ها، همچنان پس از گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی این نظام و انقلاب اسلامی با طراوت و پویایی به حرکت خود ادامه می‌دهد و همه‌ این مقاومت‌ها و حرکت روبه جلوی انقلاب اسلامی به مدد خون مطهر شهدا و ایثار عزیزان ایثارگر بوده است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در طول ۲۵ سال خدمت آقای یارنسب در معاونت فرهنگی، رشد و تعالی را در کار ایشان و همکاران او شاهد بودیم. امروز از زحمات چند ساله‌ ایشان تشکر و قدردانی می‌کنیم و برای ایشان آرزوی موفقیت و بهروزی خواهیم داشت و امیدواریم پس از این از تجربیات گرانقدرشان در این سال‌ها بهره ببریم.

اسکندر یارنسب مدیرکل سابق امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز خدا را شاکرم بابت لطفی که به بنده داشت که توانستم بهترین روزهای زندگی خود در دوران جوانی‌ را در این نهاد مقدس خدمت کنم و مُبَلغ و مروّج فرهنگ ایثار و شهادت باشم. آنچه من در طول سالیان خدمتم کسب کردم، گنجینه‌ گرانبهایی بود که نصیب من شد.

وی افزود: در طول مدت خدمت در این سال‌ها اول به لطف خدا و عنایت شهدا، پس از آن با همکاری و همفکری جمعی تمام عزیزان توانستیم اقدامات قابل توجهی را به انجام برسانیم. فعالیت اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سال‌ها بر اساس سخنان سردار شهید سلیمانی، مدیریت «برو» نبود بلکه «بیا» بوده است و فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی بنیاد محصول طرح و ایده‌ همه عزیزانی است که در این اداره کل فعالیت داشتند.

داوود نورچه‌ای سرپرست امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم گفت: از حسن اعتماد سردار سلیمانی و مهندس اوحدی تقدیر و تشکر می‌کنم. جابه‌جایی برای هر یک از عزیزان سبب می‌شود فصل تازه‌ای برای او گشوده شود، آقای یارنسب در جایگاه استادی هستند و امروز افتخار دارم که در حوزه فرهنگی تهران بزرگ مشغول به کار بوده‌ام.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم گام‌های شایسته و مؤثری را در کنار دیگر مدیران و همکاران برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداریم و بهتر از قبل روبه جلو حرکت کنیم.
انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)