مدارسی موفق‌اند که زنگ ورزش را دو برابر می‌کنند

0
(0)

به گزارش ایسنا،  سید علی یزدی خواه، در مراسم رونمایی از طرح تحولی سواد حرکتی دانش آموزان دوره ابتدایی با رویکرد توسعه مهارت‌های بنیادین و ترویج سبک زندگی سالم، اظهار کرد: نرخ بهره‌وری در آموزش ابتدایی بالاترین نرخ بهره‌وری را با حدود ۹۰ درصد دارد. نرخ امید به زندگی پیش از انقلاب ۵۲ آلی ۵۳ سال بود و اکنون به ۷۵ سال رسیده و این یعنی آموزشی که فرزندان ما ببینند قریب به ۷۰ سال چراغ راهشان خواهد بود و این اهمیت دوران (مقطع) ابتدایی است. 

وی با بیان اینکه تمام مسائل به آموزش و پرورش باز می‌گردد، تصریح کرد: معبر شهروندان مسئول، شهروندان ورزشکار و شهروندان هوشمند آموزش و پرورش است. بزرگ ترین غربالگری کشور با سنجش دانش آموزان بدو ورود انجام شد و امسال یک میلیون و ۶۰۰ هزار دانش آموز غربالگری شدند. هر ریالی که در وزارت آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم، شاهد آن در بهره‌وری آینده کشور خواهیم بود چراکه ورزش همگانی، ورزش قهرمانی، غرور ملی و … در آموزش و پرورش و به ویزه در ورزش رقم می‌خورد و از جمله انگیزه‌های بچه‌ها برای حضور در مدرسه زنگ ورزش است. 

یزدی خواه در بخش دیگر سخنان خود افزود: مطابق با آمار اداره تربیت بدنی شهرستان ری، المپیکی ترین شهر کشور با حدود ۵۰۰ مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری و بین المللی و آسیایی و جهانی شهرستان ری است.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)