محمد صالحی: حراج به عزت و حیثیت اسرائیل لطمه زد

0
(0)

حسین محمد صالحی دارانی در گفت وگو با ایسنا، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین، اظهار کرد: با توجه به عملیات غرور آفرین رزمندگان فلسطینی موسوم به طوفان الاقصی، خسارات زیادی به این کشور وارد شد. رژیم صهیونیستی در ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی زنان و کودکان زیادی کشته شدند و امروز شاهد حمایت جدی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از جنایات رژیم صهیونیستی هستیم و این کشورها در این کشتار شریک هستند. کودکان توسط این رژیم اگر این حمایت ها نبود، اسرائیل به خود اجازه نمی داد دست به این جنایت جنگی بزند.

وی ادامه داد: اما با وجود این همه حمایت و شهادت تعداد زیادی از فلسطینی ها، باید توجه داشت که درست است که امروز در غزه خسارات زیادی وارد شده و تعداد زیادی کشته شده اند، اما افتخار و کرامت اسرائیل الوار در مزایده فروخته شده است و اسرائیل دیگر جایگاه قبلی را ندارد. امروز انزجار و نفرت در سراسر جهان علیه اسرائیل وجود دارد و مردم اسرائیل دیگر احساس آرامش نمی کنند.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در شورای اسلامی گفت: این یک پیروزی قاطع برای مردم غزه و فلسطین است. در مصاحبه ها از مردم غزه می شنویم که با وجود اینکه اعضای خانواده خود را از دست داده اند، می گویند که ما آمادگی خروج از غزه را نداریم. البته مقاومت مردم فلسطین برآورده خواهد شد.

محمد صالحی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز اشاره کردند اسرائیل قابل نابودی است و اکنون در آستانه فروپاشی است. آمریکا و کشورهای اروپایی که از این کودک کشی حمایت می کنند قطعا نتیجه خواهند گرفت و حمایت آنها عواقب سختی را برای آنها به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)