مجلس با افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده در برنامه جامع هفتم مخالفت کرد

0
(0)

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی در جلسه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی در خصوص موارد ارجاع شده به کمیسیون به حذف بند ج ماده 27 این لایحه رای دادند.

ج – به منظور محرومیت زدایی از مناطق فقیرنشین و تسریع در تکمیل پروژه های ملی و استانی تملک دارایی های سرمایه ای به ویژه طرح های آموزشی خیریه نیمه تمام یک درصد به مالیات بر ارزش افزوده اضافه می شود. 50 درصد (50%) منابع دریافتی به منابع عمومی دولت و پنجاه درصد (50%) به وزارت آموزش و پرورش اختصاص خواهد یافت.

منابع مشارکت دولت برای تکمیل پروژه‌های عمرانی با اولویت پروژه‌های واقع در مناطق محروم و روستاها، با تأکید بر آب شرب و راه‌های روستایی، راه‌های بین مزارع، شهرک‌های صنعتی و کشاورزی، پروژه‌های آبریز، اسکله‌های مبدا و مقصد محصولات کشاورزی، استفاده می‌شود. محرومیت زدایی از حومه شهرها و پروژه های ورزشی، سلامت، زنان و خانواده، امور فرهنگی، دفاعی، امنیتی، زیارتی و هلال احمر.

منابع اختصاص یافته به وزارت آموزش و پرورش برای تکمیل طرح های تملک دارایی های سرمایه ای سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و دانشگاه های فنی و حرفه ای شهید رجایی مصرف می شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)