لمپارد: همیشه هوادار مسی بودم ولی الان انتخابم رونالدو است

0
(0)


هافبک پیشین تیم ملی انگلیس عنوان کرد اکنون نظرش بین مسی و رونالدو تغییر کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، فرانک لمپارد، فوتبالیست و مربی پیشین چلسی، پس از مناظره با جیمی کاراگر و گری نویل، بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی یکی را انتخاب کرد.

لمپارد گفت:‌ من همیشه طرفدار مسی بوده‌ام؛ در واقع با توجه به عملکرد و گل‌های رونالدو در مسابقات بزرگی که دیده‌ام، فکر می‌کنم اکنون می‌توانم به او برتری بدهم. کنار زدن هر بازیکنی که در طول یک فصل ۴۲ گل به ثمر رسانده و به قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا دست یافته باشد دشوار است. 

او ادامه داد: به طور معمول، بازیکنان برتر عناوین مهم را به‌دست می‌آورند و وقتی به رونالدو، کاکا، کاناوارو و رونالدینیو که برندگان سال‌های دور این عنوان بوده‌اند نگاهی می‌اندازید، می‌بینید که تمامی آنها در تیم های خود موفق بوده‌اند.

رونالدو با بازگشت به منچستریونایتد در این فصل، ۱۶ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده، ۱۰ گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است.

خیلی‌ها دوست داشتند زمانی که چلسی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید، این بازیکن بتواند توپ طلای فوتبال جهان را کسب کند و به فقر انگلیسی‌ها در رسیدن به این جایزه پایان دهد. لمپارد جزو آن دسته از بازیکنانی است که همیشه ثبات داشت ولی هرگز به توپ طلا نرسید.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)