لزوم رفتار پدرانه و دلسوزانه با سربازان وظیفه

0
(0)
سردار اشتری فرمانده ناجا

فرمانده ناجا با اشاره به نقش موثر و خطیر فرماندهی پشتیبانی قرارگاه و آمادی ناجا در پیشبرد اهداف و مأموریت ها، بر حفظ و حراست از مراکز و مقرهای انتظامی و کنترل نظام مند و هوشمند ترددها تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در پنجمین نشست تخصصی فرماندهان پشتیبانی قرارگاه انتظامی و مرزبانی استان ها ، رده های حوزه مرکزی و مراکز آموزشی ناجا، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب ، دفاع مقدس و شهیدان مدافع حریم و حرم و عرصه نظم و امنیت، ای

ام سوگواری فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) تسلیت گفت.

وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: انصافا مردم حضور گسترده و پرشوری داشتند و به تعبیر مقام معظم رهبری که چند روز پیش از راهپیمایی 22 بهمن فرموده بودند؛ " 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود"، به واقع این حضور باشکوه "تماشایی" بود ، در شهرهای مختلف از دقایق اولیه آغاز راهپیمایی ، شاهد حضور پرشور و شعور مردم بودیم و این حضور باعث دلگرمی و امید دوستداران انقلاب و نظام و موجب ناامیدی دشمنان شد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: مردم ما همواره در صحنه ها خوب حضور داشته ، دارند و حماسه آفرین هستند، باید قدردان این مردم ولایی و آگاه باشیم.

این مقام عالی انتظامی در ادامه با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این نشست تخصصی به ویژه سردار "جعفری نسب"، گفت: به همه تلاشگران عرصه پشتیبانی و آمادی ناجا خدا قوت می گویم ، باید بگویم یکی از رده هایی که شاید کمتر در منظر دید باشد اما زحمات بسیاری را متحمل می شود، فرماندهی پشتیبانی قرارگاه و آمادی ناجا است.

سردار اشتری با اشاره به گستردگی و تنوع مأموریت های نیروی انتظامی افزود: بحمدالله نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون به خوبی از عهده مأموریت های محوله برآمده و مأموریت ها به نحو احسن انجام شده است.

وی با اشاره به مأموریت های ناجا در سال 96 از خدمات دهی پلیس در ایام نوروز تا برگزاری انتخابات در نظم و امنیت، راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ، میزبانی از مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم انتظامی، گرامی داشت هفته ناجا، حضور پلیس برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه و … خاطر نشان کرد: اجرای مأموریت های خطیر جزء جدایی ناپذیری در تقویم فعالیت های پلیس است و برای تحقق راهبردهایمان ، رویکرد بهره مندی حداکثری از ظرفیت های موجود را دنبال می کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به ناآرامی های اخیر ، بیان کرد: نیروی انتظامی در اغتشاشات و ناآرامی های اخیر، با اقتدار توأم با خویشتنداری وارد صحنه شد و به خوبی و با رویکردی هوشمندانه توانست این ناآرامی ها را مدیریت کند که این شیوه و روش پلیس ، تقدیر و تشکر بسیاری از مسئولان و مردم را در پی داشت.

عالی ترین مقام انتظامی کشور یادآور شد: در شرفیابی های مکرر خدمت مقام معظم رهبری ، معظم له نیز از عملکرد ناجا در مقاطع مختلف ابراز رضایت کردند که این مهم را سرمایه ای گرانقدر می دانیم.

سردار اشتری ادامه داد: امروز شاهد افزایش محبوبیت پلیس در بین مردم هستیم و نظرسنجی های غیرسازمانی موید این ادعاست که پلیس در بین چند دستگاه برتر و محبوب از دیدگاه مردمی است و باید این سرمایه را حفظ و تقویت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان ، مطرح کرد: پرداخت برخی مطالبات کارکنان به خوبی مدیریت شد ضمن اینکه در سال جاری گام های مطلوبی در راستای ترمیم حقوق کارکنان برداشته شده است و این روند همچنان با جدیت دنبال می شود.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: ارتقاء و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان از دغدغه های جدی بنده و هیئت رئیسه است و در تلاشیم متناسب با زحمات و خدمات کارکنان ، وظیفه خود را در قبال قشر زحمتکش پلیس انجام دهیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش موثر و خطیر فرماندهی پشتیبانی قرارگاه و آمادی ناجا در پیشبرد اهداف و مأموریت های پلیس بیان کرد: نظم و انضباط پایه و اساس مأموریت های پلیس است ، بنابراین ارتقاء "انضباط بخشی" باید مورد توجه آحاد فرماندهان و کارکنان ناجا باشد .

وی با تأکید بر لزوم حفظ و حراست از مراکز و مقرهای انتظامی و کنترل نظام مند و هوشیارانه تردد ها بیان کرد: حراست از مراکز انتظامی به عنوان راهبرد جدی نیروی انتظامی مطرح است و این مهم باید با جدیت تمام ، دنبال شود و هر کاستی در این زمینه وجود دارد، مرتفع شود.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به جایگاه سربازان وظیفه ، عنوان کرد: سربازان وظیفه را چونان فرزندان خود بدانیم و رفتار و رویکردمان با این قشر عزیز، "پدرانه" و "دلسوزانه" باشد .

وی تأکید کرد: اجرای طرح "مهارت و حرفه آموزی" به سربازان وظیفه باید مورد توجه آحاد فرماندهان و مسئولان قرار بگیرد.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین امروز در مراسم وداع با 14 شهید تازه تفحص شده ناجا که با حضور مسئولان لشکری، کشوری و خانواده گرانقدر این شهدا در مسجد کمیل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، با بیان اینکه ادامه راه شهدا،حفاظت و حراست از مرزه
ا و حفظ امنیت کشور است، گفت: امروز آمده ایم تا با شهدا عهد و پیمان ببندیم که راه آنان را ادامه دهیم.

اشتری ، اظهارکرد: سلام و درود می فرستم به شهدا به خصوص به 14 شهید عزیزی که امروز توفیق حضور در کنار پیکر مطهرشان را پیدا کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: اگر امروز ما در کشوری هستیم که ثبات و امنیت مثال زدنی و پایدار دارد به برکت خون شهداست ، همه مردم عزیز ما باید قدردان شهدای بزرگوار باشند.

وی خاطر نشان کرد: در مراسمی که تعدادی از خانواده های شهدا محضر مقام معظم رهبری شرفیاب شده بودند ، معظم له فرمودند" هرشخصی یک روز از دنیا می رود، به هر صورت این دنیا دار فانی و گذراست؛ خوشا به حال کسانی که در راه خدا و میهن اسلامی شان شهید شدند، خانواده شهدا در اجر و پاداش آنان سهم بسیار بزرگی دارند."

اشتری با بیان اینکه امروز شهدا به ما کمک کردند و جای پیکر پاکشان را به ما نشان دادند ، افزود: زمان طولانی از فراغ پیکر پاک شهدا با خانواده هایشان می گذرد که این دوری برای خانواده ها سخت و طاقت فرسا بوده است ، ان شاء الله بتوانیم قدردان خانواده های گرانقدر شهدا باشیم.

وی خطاب به خانواده شهدا، تأکید کرد: امروز هم جمعی از همکاران فرزندان شما در اینجا حضور دارند تا با شهدا عهد و پیمان ببندند که راه آنان را ادامه می دهند.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: راه شهدا، حفاظت و حراست از مرزها و حفظ امنیت کشور و همچنین پیروی از ولی امر خود است که همگی باید این راه را ادامه دهیم.

سردار اشتری در خاتمه عنوان کرد: ان شاء الله راه شهدای عزیز را ادامه دهیم و شرمنده خانواده های گرانقدر آنان نشویم که نتیجه ادامه این راه، افزایش امنیت و آسایش ملت بزرگوار میهن اسلامی مان است.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)