لزوم اجرای سیاست و نظارت مستمر بر توزیع شیرخشک

0
(0)



ستاد مرکزی سازمان عرضه و تحویل شیرخشک در جلسه روز پنجشنبه بر اجرای سیاست ها و برنامه ریزی های انجام شده برای تسهیل و تقویت دسترسی مصرف کنندگان و نظارت مستمر بر بازار تاکید کرد.

به گزارش ایسناجلسه ستاد مرکزی ساماندهی عرضه و تحویل شیرخشک روز پنجشنبه 4 آبان ماه با حضور دکتر سید حیدر محمدی و با حضور اعضای اصلی این قرارگاه در سازمان غذا و دارو برگزار شد. برجسته شد.

همچنین روز پنجشنبه 4 آبان ماه، جلسات متعدد دیگری با تامین کنندگان، توزیع کنندگان و عرضه کنندگان شیرخشک و همچنین انجمن داروسازان برگزار شد که طرفین بر تقویت و تسهیل دسترسی مردم به شیرخشک بر اساس برنامه ریزی و مدیریت صحیح تاکید کردند. اطلاعات مطابق با سیاست های سازمان.

بر اساس این گزارش که از سوی پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت منتشر شده است، در یک ماه گذشته جلسات برنامه ریزی برای ساماندهی شیرخشک برگزار شد و در همین راستا و پس از دستور رئیس جمهور، معاون اول وی و وزیر بهداشت. سلامت، جلسات فرآیندهای اجرایی این طرح با حضور وزیر بهداشت، رئیس سازمان غذا و دارو و سایر تصمیم گیران برگزار شد. در این جلسات بر برنامه ریزی و نظارت بر عرضه، توزیع و عرضه شیرخشک و نظارت لازم بر وضعیت بازار شیرخشک تاکید شد.

چهارشنبه 3 آبان ماه در جلساتی که در ستاد مرکزی ساماندهی عرضه و تحویل شیرخشک برگزار شد که در روزهای گذشته در سازمان غذا و دارو برگزار شد، ضرورت ساماندهی عرضه شیرخشک مطرح شد. . در این جلسات سیاست های اجرا شده برای ساماندهی وضعیت موجود به معاونت های غذا و داروی رئیس جمهور سراسر کشور، شرکت های سازنده، واردکننده و عرضه کننده شیرخشک و همچنین داروخانه و بازه زمانی مورد نیاز ابلاغ شد. برای اصلاح این روند مشخص شد. همچنین در حمایت قوی از مصرف کنندگان برای دسترسی پایدار به شیرخشک، نظارت و بازرسی در محل از عرضه کنندگان و داروخانه ها مورد تاکید قرار گرفت.

در این جلسات دکتر منوچهر دادگرنژاد مدیرکل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو بر ساماندهی شرکت ها و نظارت بر قیمت مصوب در عرضه شیرخشک تاکید کرد.

بهادر محمدیان رئیس اداره شیرخشک نیز از توزیع شش میلیون و 800 هزار جعبه شیرخشک معمولی (معمولی) و ارائه طرح توزیع منظم به عرضه کنندگان خبر داد. توزیع کنندگان و تامین کنندگان بر اساس این طرح توزیع منظم شیرخشک در تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل انجام می شود. جلسات ستاد مرکزی ساماندهی عرضه و تحویل شیر خشک تا اشباع بازار به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)