فیصل مقداد: پیروزی‌های خوبی با کمک ایران در سوریه به دست آمد

0
(0)
فیصل مقداد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، هم‌زمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، مراسم روز ملی ایران یکشنبه شب با حضور دکتر نجاح عطار معاون رئیس جمهورسوریه ، مهندس هلال الهلال معاون دبیر کل حزب بعث عربی سوسیالیستی ، حموده صباغ رئیس مجلس سوریه، مهندس عماد خمیس نخست وزیر سوریه ، دکتر بثینه شعبان مشاور سیاسی و رسانه ایبشار اسد و جمع زیادی از شخصیت های دولتی سوریه، سفیران و نمایندگان کشورهای خارجی مقیم در سوریه در هتل داماروز در دمشق برگزار شد.

جواد ترک آبادی سفیر ایران در سوریه در این مراسم گفت که ایران روابط مستحکمی با سوریه دارد و در جنگ علیه تروریست در کنار ملت این کشور ایستاده است.

جواد ترک‌آبادی افزود: ایران در مرحله بازسازی نیز در کنار کشور سوریه خواهد ایستاد.

وی به گفت‌وگوهای ملی سوری اشاره کرد و گفت: ایران در این نشست‌ها کمک کرده تا گفت‌وگوهای سوری -سوری نتایج مثبتی داشته باشد و مردم سوریه خود سرنوشت کشورشان را رقم بزنند.

سفیر ایران در سوریه تصریح کرد: ایران برای بیرون کردن تروریست ها از عراق و سوریه با هماهنگی آنها وارد شده و توانسته است تروریسم را از این کشورها خارج کند.

فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه سوریه نیز در این مراسم گفت: ایران با تمام وجود در کنار ملت سوریه بر ضد تروریست ایستاده و این امر سبب شده تا نقشه آمریکایی و صهیونیستی شکست بخورد.

فیصل مقداد ادامه داد: روابط ایران و سوریه از گذشته وجود داشته و هم اینک محکم و استوار شده است.

وی ادامه داد: پیروزی‌های خوبی با کمک ایران در سوریه به دست آمد و این امر سبب شده تا این کشور هر روز شاهد شکست تروریسم باشد.

معاون وزیر خارجه سوریه به سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این پیروزی بزرگ ارتش سوریه نشان می دهد که هر کسی بخواهد به این خاک تجاوز کند سرانجام آن نابودی است.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)