فرهنگ مقاومت ملت غیور ایران در جهان در حال گسترش است

0
(0)

سردار غلامرضا سلیمانی صبح پنج شنبه ۱۸ آذرماه در اولین اجلاس بانوان اهل سنت کشور در شهر بندر ترکمنستان ضمن محکومیت جنایات دروغین رژیم اسرائیل در غزه گفت: امروز چشم جهانیان است. غزه از وحشی گری اسرائیل و حامیان آنها منزجر است.»

وی با اشاره به اینکه ملت ایران مفهوم مقاومت و پایداری را به جهانیان ارائه کرد، افزود: ملت بزرگ ایران بر اساس تدبیرهای رهبر کبیر انقلاب و با ایثار و مقاومت، اولین پیروزی ارزشمند خود را در بهمن 57 به دست آورد. از رزمندگان غیور ایران

رئیس سازمان بسابج مصطفین در کشور وجود 7 هزار شهید زن و 920 شهید اهل سنت را نشان از سهم بزرگ زنان در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: اقتدار امروز غزه مرهون گذشته است. و فداکاری زنان، زیرا زمانی که رژیم دروغین اسرائیل کودکان را می کشت، بیشترین فشار بر زنان غزه است.

سلیمانی با اشاره به اینکه با توجه به حوادث غرب آسیا باید به زودی منتظر فروپاشی رژیم رسوایی اسرائیل باشیم، گفت: امروز فرهنگ ایثار و شهادت در اقصی نقاط جهان و حتی کشورهای غربی در حال گسترش است.

وی ملت ایران را ابرقدرت بزرگ فرهنگی در جهان می داند و می افزاید: با وجود تلاش همه غول های رسانه ای و دستگاه های آنها برای نشر اکاذیب، افکار عمومی جهان جنایات اسرائیل را محکوم کرده است و این نشان دهنده تلاش رسانه هاست. و بیداری ملت ها.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور دانشگاه های 2020 در کشور گفت: ایران از زمان پیروزی در سال 57 به شدت رشد کرده و پیشرفت کرده است و از نظر توسعه انسانی یکی از کشورهای پیشرو است.

سلیمانی با بیان اینکه نیمی از دانش آموزان را زنان تشکیل می دهند، گفت: زنان ایرانی امروز بهترین الگو برای زنان در دنیا هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تلاش رژیم جعلی اسرائیل برای مهاجرت یهودیان از سراسر جهان به فلسطین برای تشکیل ملت جعلی را بی اساس خواند و گفت: اسرائیل هیچ یک از اجزای یک ملت را ندارد و محکوم به شکست است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)