فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران

0
(0)


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،«سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران» به‌منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین‌المللی و ایجاد عدالت فرهنگی در همه نقاط کشور،همچنین رقابت سازنده بین فیلم‌سازان برگزار می‌شود.

فیلم‌هایی که از طریق ژانرهای سینمایی باعث ایجاد تنوع و تکثر در فضای فیلم کوتاه می‌شوند، در این جشنواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهند بود. همچنین توجه به سینمای بومی با تأکید بر خلاقیت و نوآوری در اولویت انتخاب و داوری است.

انجمن سینمای جوانان ایران به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین‌المللیو ایجاد عدالت فرهنگی در همه نقاط کشورهمچنین رقابت سازنده بین فیلم‌سازان، “سی و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران” را برگزار می‌کند.

فیلم‌هایی که از طریق ژانرهای سینمایی باعث ایجاد تنوع و تکثر در فضای فیلم کوتاه می شوند، در این جشنواره از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهند بود. هم­چنین توجه به سینمای بومی با تأکید بر خلاقیت و نواوری در اولویت انتخاب و داوری است.

توجه : ثبت‌نام و بارگذاری آثار در جشنواره تنها به شیوۀاینترنتی امکان‌پذیر می‌باشد. بنابراین لازم است درخواست‌کنندگان با مراجعه به سایتwww.festival.iycs.irفرم تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل کرده و سپس فایل فیلم را بارگذاری نمایند.

تذکر مهم:

صاحبان آثار تولید شده به شیوه صدای فراگیر (۵.۱) می‌توانندنسخه مربوطه را به همراه نسخه صدای استریو به دبیرخانه جشنواره ارائه نمایند.

بدیهی است به علت فراوانی آثار و محدودیت زمانی، فرمت‌های متفرقه یا فایل‌های دارای اشکال، در مرحله انتخاب آثار شرکت داده نخواهند شد.

شرایط فنی زیرنویس: زیرنویس انگلیسی آثار باید به صورت یک‌پارچه با خود تصویر (Merge)  شده باشد؛ همچنین پیشنهاد می‌شود برای تمامی آثار از فونت Arial black  در اندازه ۳۶ با رنگ زرد و حاشیه (Stroke)  مشکی استفاده گردد.

گاه‌شمار جشنواره:

 تاریخ شروع ثبت نام در سایت‌: ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۱

 تاریخ پایان ثبت نام در سایت:  ۵ مرداد ۱۴۰۱

تاریخ شروع بارگذاری آثار: ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۱

تاریخ پایان بارگذاری آثار: ۵ مرداد ۱۴۰۱

  اعلام فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه‌: از نیمه دوم شهریور ۱۴۰۱

نتایج بازبینی فقط از طریق سایت اختصاصی جشنواره اعلام می‌شود.

 زمان برگزاری جشنواره : ۲۷ مهر ۱۴۰۱

تاریخ اختتامیه جشنواره: ۲ آبان ۱۴۰۱

 توجه: تأکید می‌شود «مهلت ثبت‌نام و بارگذاری آثار به‌هیچ عنوان تمدید نشده و رأس تاریخ اعلام شده، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد».

 نشانی دبیرخانه: تهران –میدان ونک –خیابان گاندی جنوبی –خیابان نوزدهم –شماره ۲۰- دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

کدپستی: ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱

تلفن: ۸۶۰۸۴۸۵۱ – ۸۶۰۸۴۸۶۳

سایت ثبت نام : www.iycs.ir  / www.festival.iycs.ir

پست الکترونیک: iycs.fest@gmail.com / festiva

متن کامل فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران در سایت آن بارگذاری شده است.

انتهای پیام 



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)