غرفه بیمارستانی در تهران به دلیل گرانی پلمب شد

0
(0)



شعبه سیار سازمان تعزیرات حکومتی پس از بررسی و احراز تخلفات پاویون بیمارستان دستور پلمب آن را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، شهرام محسنی اظهار کرد: ظهر امروز وزیر دادگستری به همراه رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با حضور در مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری به دغدغه ها و مشکلات مردم پاسخ دادند که یکی از شهروندان از آن جمله بود. از گران فروشی در کابین بیمارستان و عدم نظارت شکایت کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه مسئولیت نظارت و کشف تخلفات بر عهده مراجع نظارتی است و اداره تعزیرات حکومتی به عنوان آخرین واحد تنظیم بازار، مسئولیت رسیدگی به تخلفات را بر عهده دارد. با تخلفات افزود: رئیس سازمان جنایی دولتی پس از شنیدن این موضوع. گلایی در تماس تلفنی با مدیرکل زندان دولتی تهران دستور تحقیقات فوری را صادر کرد.

محسنی افزود: تیم گشت سیار زندان دولتی تهران ضمن بررسی و بررسی تخلفات در غرفه این بیمارستان حضور یافتند و بر اساس مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا این غرفه را پلمپ کردند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان جنایی کشور گفت: تخلفات این غرفه شامل عدم قیمت، فروش مجدد و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی است که فروشنده همه این موارد را پذیرفته است و دلیل این امر این است که غرفه فقط دارد. واگذار شده و امکان محاسبه سود قانونی حاصل از فروش اقلام وجود ندارد

محسنی افزود: بابت تخلفات گرانفروشی به ارزش 21 میلیون و 800 هزار ریال در زمینه فروش کمپوت، تخم مرغ، پنیر و نوشابه پرونده تشکیل شده و به زودی حکم صادر می شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در راستای حضور موثر میدانی به عنوان یکی از راهبردهای تعزیرات حکومتی، سران گشت های مشترک مستلزم نظارت صحیح و کافی از سوی نهادهای مسئول برای رسیدگی به گزارشات هستند. بلافاصله. مستقیما.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)