علی نصیریان: لطف و محبت مردم بزرگترین مزد هنرمندان است

0
(0)

علی نصیریان امروز 24 آذرماه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان فرهنگ و هنر اردبیل که با حضور مسئولان دولتی و استانی و علاقمندان به هنر و فرهنگ در تالار فدک برگزار شد، با اشاره به اینکه هر جا جشنی باشد، گفت: از هنرمندان کشور برای حمایت از آنها حضور خواهد داشت شید افزود: مهربانی مردم بزرگترین پاداش آنها برای هنرمندان است.

این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران هنر را عشق خواند و گفت: هنرمندانی که زندگی خود را وقف هنر می کنند با وجود اینکه رنجی را متحمل می شوند حس خوبی پیدا می کنند.

نصیریان گفت: مردم استان اردبیل مهمان نواز و قدرشناس هستند و برگزاری مراسم بزرگداشتی از مشاهیر فرهنگ و هنر استان اردبیل نشان از منشی بزرگ مردم آن است.

این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران تصریح کرد: حاصل زندگی هنرمندان نام نیک آنهاست و مهربانی و روابط انسانی اساس زندگی جامعه است.

این بازیگر سینما و تئاتر با اینکه هنر تاثیرگذارترین بخش فرهنگ است و می تواند ما را به جهانیان بشناساند، گفت: هنر و خلاقیت هنری مانند چشمه جوشان است و هنرمندان خالق هستند.

نصیریان خاطرنشان کرد: باید از هنرمندانی که جان خود را وقف فرهنگ کشور کردند قدردانی کرد و افرادی که آثار هنری می سازند شایسته تقدیر هستند.

وی کار این بازیگر را نشان دهنده ضعف های اخلاقی افراد عنوان کرد و ادامه داد: عموم مردم با دیدن این نقش ها به عیوب خود پی می برند.

وی گفت: شایسته است در استان از هنرمندان تجلیل شود و این امر باید ادامه یابد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)