عباسی: دوست دارم به عنوان لژیونر در لیگ‌های خارجی حضور پیدا کنم

0
(0)

عباسی: دوست دارم به عنوان لژیونر در لیگ‌های خارجی حضور پیدا کنم

قدردان حمایت‌های پدرم هستم؛

عباسی: دوست دارم به عنوان لژیونر در لیگ‌های خارجی حضور پیدا کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباسی متولد سال ۸۱ در اراک و دانش آموز کلاس نهم است. وی از سال ۹۱ از طریق معلم ورزش مدرسه اش با این رشته آشنا شد و به مدت ۵ سال است که در بسکتبال با ویلچر فعالیت می کند.

وی دراین خضوص عنوان کرد: پس از ورود به این رشته به مدت دو سال به صورت آماتور با تیم اراک کار می کردم و در مسابقات باشگاهی حضور داشتم. به تدریج وارد تمرینات حرفه ای شدم و توانستم به تیم ملی جوانان راه پیدا کنم و به مدت دو سال عضو این تیم بودم و در دو مسابقات اخیر در تایلند و کانادا نیز در تیم جوانان حضور داشتم و این اردو اولین دوره ای است که تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم.

عباسی خاطرنشان کرد: بسکتبال با ویلچر برای من رشته ی مهیجی و جذابی است که به هیچ عنوان نمی خواهم آن را کنار بگذارم. این رشته ترکیبی از قدرت ذهن و جسم است و کوچک ترین دروازه و بزرگ ترین توپ را دارد و به خاطر همین ویژگی هاست که مجذوب آن شدم.

جوان ترین عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچرگفت: اولین مربی من در بسکتبال با ویلچر مرحوم صباح میکائیلی بود که سال ۹۳ از دنیا رفت و زحمات زیادی برای من و بازیکنان جوان دیگر کشید. در کنار مربیان و عزیزانی که برای من در این مسیر زحمت کشیدند، جا دارد از پدر عزیزم قدردانی کنم که همواره حامی من بود و هر چه که نیاز داشتم تامین کرد. دستش را می بوسم و خوشحالم که توانستم با حضورم در مسیر ورزش حرفه ای باعث شادمانی خانواده و افتخارشان شوم.

عباسی در پایان گفت: آرزو دارم در این رشته به بهترین جایگاه برسم و امیدوارم بتوانم روزی به عنوان لژیونر در لیگ های خارجی حضور داشته باشم و در آینده هم می خواهم به عنوان مربی بسکتبال با ویلچر فعالیت داشته باشم.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)