ضرورت عبور از روش‌های سنتی صنعت جوش به سمت فناوری نوین

0
(0)
جوشکاری

رئیس انجمن جوشکاری ایران بر آمادگی انجمن جهت همکاری برای تبدیل روش‌های سنتی صنعت جوش به فناوری نوین تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالوهاب ادب‌آوازه در هجدهمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و هفتمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیرمخرب با تاکید بر تعامل بیشتر با دانشگاه‌ها جهت ارتقای صنعت جوشکاری و آزمایش‌های غیرمخرب، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد ایران بر خرید کالای استاندارد و با کیفیت ایرانی تاکید دارد و بر همین اساس باید با کیفی‌سازی تولیدات این امر محقق شود.

وی با اشاره به یکی از برنامه‌های سال 2017 آمریکا، گفت: بر اساس یکی از برنامه‌های امریکا مقرر شده است که برای پروژه‌های زیرساخت فقط از فولاد تولید داخل استفاده شود و در این راستا هیچ‌گونه استثنایی قائل نیستند، ایران نیز در این راستا باید تلاش خود را برای کیفی‌سازی تولیدات داخلی مصروف کند.

ادب‌آوازه تصریح کرد: انجمن جوشکاری ایران آمادگی همکاری با تمام صنایع داخلی و خارجی و دانشگاه‌ها و مراکز علمی را در امر رفع مشکلات موجود و تبدیل روش‌های سنتی به فناوری‌های نوین و اتوماسیون به منظور افزایش کیفیت ساخت داخل دارد.

به گزارش ایسنا، هجدهمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و هفتمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیرمخرب طی از روز گذشته در دانشگاه اراک آغاز به کار کرده و تا امروز ادامه دارد.
انتهای پیام

لینک کوتاهلینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)