ضرورت ایجاد زیر ساخت برای فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی

0
(0)
مهندس زجاجی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی بر ضرورت ایجاد زیر ساخت برای فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌ها تاکید کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، مهندس علیرضا زجاجی در دومین روز گردهمایی روسای واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی که امروز (پنجشنبه) 26 بهمن ماه برگزار شد، گفت‌: ما افتخار می‌کنیم که جهاد دانشگاهی نهادی است که مولود انقلاب اسلامی است.

وی ادامه‌ داد: از این رو حوزه فرهنگ از حوزه‌های مهم فعالیت‌های جهاد دانشگاهی است.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در ادامه‌ با تاکید بر حضور فعال و تاثیرگذار جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌ها، گفت‌: جهاد دانشگاهی باید در شورای فرهنگی دانشگاه‌ها حضور داشته باشد.

زجاجی خاطر نشان کرد: یکی از فعالیت‌های مطلوبی که به صورت آزمایشی از چند روز پیش اجرای آن شروع شده است، فعالیت سامانه‌ای جهت دریافت گزارشات است که اگر این سامانه بازخورد خوبی داشته باشد، در حوزه‌های دیگر نیز از آن استفاده خواهد شد.

وی افزود: جهت حضور فعال‌تر جهاد دانشگاهی در سطح دانشگاه‌ها با کیفیت مطلوب نظرات روسا و معاونان و راهکارهای آنان را در این حوزه لحاظ خواهیم کرد تا در این حوزه فعالیت‌های پر رنگ‌تری صورت گیرد.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی از در اختیار قرار دادن محیطی در دانشگاه زنجان به مدت 30 سال برای فعالیت جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت‌: این واحد با عنوان باشگاه دانشجویی فعالیت خواهد داشت و جهت بهره‌وری هر چه‌ بیشتر این باشگاه وجود اعضای متخصص جهادگر و استفاده از ابزارهای روز در آن ضروری است.

زجاجی در ادامه‌ یادآور شد: در برنامه ششم بحث استفاده از ابزار هنر کمتر توجه شده است، اما باید به این مقوله توجه بیشتری شود.

وی تصریح کرد: یکی از چیزهایی که به صورت جدی از دفتر مرکزی جهاد توجه به آن باید آغاز شود، توجه به مقوله اقتصاد فرهنگ است که این مقوله کاملا نیز قابل اجرا است.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی از عملکرد علم و فناوری در صنایع فرهنگی ابراز امیدواری کرد و گفت‌: امیدواریم این پارک، ارتباط تنگاتنگی با فعالیت‌های فرهنگی جهاد پیدا کند.

وی به استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی مانند ایسنا، ایکنا و سینا پرس تاکید کرد و گفت‌: این سازمان‌ها ظرفیت خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی دارند.

زجاجی در پایان بر اهمیت حفظ باورها و ارزش‌های دینی و تقویت روحیه جهادی در بین تمام اعضای جهاد دانشگاهی تاکید کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)