صلاح یا سیلوا؛ الهلال یکی می خواهد

0
(0)


الهلال پس از ناکامی در جذب لیونل مسی، بین برناردو سیلوا و محمد صلاح یکی را انتخاب کرده و یکی از این دو ستاره را به خدمت خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از عربستانی اسپورت، الهلال عربستان برای تقویت خط حمله خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب بازیکن بزرگی است. انتخاب اول الهلالی لیونل مسی بود. الهلال آماده بود بالاترین دستمزد تاریخ را به مسی بدهد اما این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت به لیگ آمریکا برود.

گزینه مورد علاقه الهلال پس از ناکامی در جذب مسی، محمد صلاح است، اما به دلیل اینکه او با لیورپول قرارداد دارد، جذب این بازیکن دشوار است.

برناردو سیلوا یکی دیگر از گزینه هایی است که الهلال علاقه زیادی به جذب او دارد.

روزنامه مارکا شب گذشته نوشت برناردو سیلوا با الهلال به توافق نهایی رسیده و راهی لیگ عربستان خواهد شد. با این حال فابریزیو رومانو، گزارشگر سرشناس ایتالیایی با رد این خبر اعلام کرد که سیلوا هنوز درباره آینده خود تصمیمی نگرفته و تعهدش به ماندن یا ترک سیتی در هاله ای از بلاتکلیفی است.

پاری سن ژرمن یکی دیگر از مشتریان این ستاره پرتغالی است و تلاش زیادی برای جذب او دارد.

سیلوا در فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی بود و نقش مهمی در تاریخ سازی تیم گواردیولا داشت. قیمت این بازیکن 80 میلیون یورو است که ظاهرا پاری سن ژرمن و الهلال برای پرداخت آن مشکلی ندارند.

نکته بسیار مهم این است که گواردیولا بارها اعلام کرده که مانع از خروج هیچ بازیکنی از تیمش نخواهد شد و اگر خود سیلوا علاقه مند به جدایی از سیتی باشد به راحتی می تواند از این تیم جدا شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)