شهردار منطقه ۲۲ تهران: کاهش تردد ۲۵ کیلومتری با بهره‌برداری از تقاطع بزرگراه شهید همدانی

0
(0)



شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: بهره‌برداری از تقاطع بزرگراه شهید همدانی به دو بلوار کاج و گلها موجب کاهش ۲۵ کیلومتری تردد خودرویی شهروندان خواهد شد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام سایت شهر، حمیدرضا حاجوی درباره کاهش مسافت تردد خودرو در بزرگراه همدانی گفت: بهره‌برداری از این پروژه موجب کاهش مسافت تردد خودرو شهروندان محله هوانیروز، شهرک گلستان و شهرک یاس خواهد شد؛ به طوری که موجب کاهش ۲۵ کیلومتری تردد خودروها با بهره‌برداری از تقاطع شهید همدانی به بلوار کاج و گلها می‌شود.

شهردار منطقه ادامه داد: با راه‌اندازی تقاطع بزرگراه شهید همدانی به بلوار کاج سرعت خدمات رسانی خودروهای امدادی به شهروندان در زمان بحران مطلوب‌تر خواهد شد؛ همچنین با تکمیل و گشایش تقاطع خیابان گلها، این خیابان از بن بست خارج شده و دسترسی ‌شهروندان ساکن در این محدوده تسهیل خواهد شد.

حاجوی عنوان کرد: قبل از بهره‌برداری از این محور تردد خورودیی شهروندان از محور شرقی بزرگراه شهید همدانی به محلات مرکزی این منطقه از مسیر بلوار دهکده المپیک، میدان المپیک، بلوار صدرا و خیابان هوانیروز بوده که این طول مسیر موجب افزایش بار ترافیکی در میدان المپیک و خیابان هوانیروز را در برداشت.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)