«شعله‌ور» جریان زندگی است/ فیلم به مخاطب تلنگر می‌زند

0
(0)

«شعله‌ور» جریان زندگی است/ فیلم به مخاطب تلنگر می‌زندخبرگزاری فارس: «شعله‌ور» جریان زندگی  است/ فیلم به مخاطب تلنگر می‌زند

بازیگر فیلم «شعله‌ور» گفت: جریان زندگی، پویایی و روزمرگی در اکثر فیلم‌های نعمت‌الله وجود دارد به گونه‌ای که مخاطب را به فکر وامی‌دارد و تلنگر می‌زند.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، پانته آ مهدی نیا بازیگر فیلم‌های محمد رسول‌الله (ص)، پری دریایی، من دیوانه نیستم در فیلم «شعله ور» نقش مژده همسر امین حیایی را بازی می‌کند. او در این فیلم به توصیه حمید نعمت‌الله تلاش کرده تا بازی رئال و واقعی‌ای ارائه دهد.

پانته‌آ مهدی‌نیا درباره تجربه حضور در فیلم «شعله‌ور» گفت: تجربه بسیار خوبی بود. در گذشته با کارگردانان مختلفی از جمله آقای مجیدی کار کردم آقای نعمت الله جزء افرادی بود که آرزوی کار با ایشان را داشتم . سبک و سیاق و نوع کارشان است که جریان زندگی در آن دیده می شود.

وی ادامه داد: جریان زندگی، پویایی و روزمرگی در اکثر فیلم‌های نعمت الله وجود دارد به گونه ای روایت می شود که به مخاطب تلنگر می‌زند. او در فیلمش با زاویه دیدی متفاوت از جریانات خیلی کوچک زندگی که ما به راحتی از آن عبور می‌کنیم، سوژه ناب خلق می کند و آن را به گونه ای بولد می کند که در عین این که زاویه‌ای پنهانی از ماجرا را به مخاطب ارائه می‌دهد، مخاطب را به فکر وامی‌دارد و از جنس زندگی است.

باورپذیری برای مخاطب بسیار مهم است

بازیگر فیلم محمد رسول الله گفت: در سینما ، تئاتر و تلویزیون در بخش بازیگری ما بزرگ نمایی می‌کنیم و چیزی را به مخاطب ارائه می دهیم که شاید کمتر واقعیت داشته باشد اما هنر ما در باورپذیری است هر قدر این باورپذیری بیشتر باشد ما کارمان را درست انجام داده ایم.

وی درباره حضور در فیلم «شعله ور» توضیح داد: مژده همسر امین حیایی است مثل همه زنانی که زندگی‌شان دستخوش اتفاقاتی می شود او هم با اتفاقاتی در زندگی مواجه شده و این اتفاقات منجر به جدایی می‌شود، نحوه رویارویی این زن و اتفاق و شرایطی که برایش پیش می آمد و تمایل همسر برای بودن در کنار هم و امتناع زن برای بازگشت به زندگی سوژه اصلی فیلم است. بسیاری از این دست زن‌ها در جامعه حضور دارند.

کاراکتر عجیب و غریبی بازی نکردم

مهدی نیا درباره ارائه این کاراکتر گفت: مژده کاراکتر عجیب و غریبی نبود نعمت الله از من می خواست به شکلی بازی کنم که خودم باشم و این برای من قابل تقدیر بود. برای ارائه کاراکتر مژده خودم را در اختیار آقای نعمت الله قراردادیم چون به تجربه ایشان اطمینان دارم.

وی در خاتمه تاکید کرد : بسیاری از افراد از زندگی خود راضی نیستند و معتقدند که آنچه می خواستند به دست نیاوردند. بهتر است این فیلم را ببینند این فیلم درباره مردی است که فکر می کند در زندگی هیچ عددی نشده و به خواسته‌ها و علایقش دست پیدا نکرده است اما حقیقت آنچیزی نیست که ما می بینیم. زندگی قدرت ذهن و توانایی آدمی است. به نظرم افرادی که در زندگی سردرگم هستند و جایگاه خودشان را پیدا نکردند باید ببینند.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)