شاه‌علی‌دوست: تقابل با کریمی برای دایی فراتر از یک بازی نیست

0
(0)

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – کاپیتان تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که تقابل علی دایی و علی کریمی برای سرمربی نارنجی‌پوشان فراتر از یک بازی فوتبال نیست.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، روزبه شاه‌علی‌دوست در مورد شرایط سایپا و بازی این تیم برابر سپیدرود در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و خودمان را آماده بازی سخت با سپیدرود می‌کنیم. آنها میزبان هستند و بازی در چمن مصنوعی هم به سود حریف است، ولی ما باید برنده شویم تا همچنان در کورس کسب سهمیه آسیا قرار داشته باشیم.

وی در خصوص حساسیت‌های این بازی و تقابل علی دایی و علی کریی خاطر نشان کرد: علی دایی دوست ندارد در هیچ مسابقه‌ای بازنده باشد و همیشه روحیه برد را به تیم تزریق می‌کند. دایی و کریمی جزو بزرگان فوتبال ایران هستند، ولی تقابل با کریمی، برای دایی فراتر از یک بازی نیست. برای دایی و ما فقط گرفتن سه امتیاز این بازی مهم است.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا راجع به چالش‌های اخیر میان کریمی و کارلوس کی‌روش عنوان کرد: کریمی جزو بزرگان فوتبال ایران است و من حق را به او می‌دهم. کی‌روش به کریمی توهین کرد، آنهم در شرایطی که همه انتظار داشتند سرمربی تیم ملی از ادبیات بهتری استفاده کند.

2051

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)