شاهرخی: آیا گل محمدی آنقدر جام نگرفته است که با یک باخت نادیده گرفته شود؟

0
(0)


پیشکسوت پرسپولیس گفت: رفتار نادرست هواداران در بازی پرسپولیس – الدیل به دور از فوتبال حرفه ای بود و احتمال محرومیت وجود داشت.

همایون شاهرخی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد پرسپولیس مقابل الدیل و حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: این یکی از واقعیت های فوتبال است و ما هرگز نمی توانیم در فوتبال پیش بینی درستی انجام دهیم، هرچند منطق می گوید پرسپولیس باید در این بازی پیروز شود، بازی بود اما شرایط به نفع الدیل بود.

وی افزود: متأسفانه در پرسپولیس اختلافات و اختلافاتی وجود دارد که بر عملکرد این تیم تأثیر منفی گذاشته و نتیجه آن حذف از لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

گل محمدی مورد لطف قرار نگرفت

شاهرخی در خصوص برخورد هواداران پرسپولیس با کادر فنی و بازیکنان در پایان بازی گفت: چنین رفتاری با بازیکنان و کادر فنی درست نیست و ممکن است کنفدراسیون آسیا حتی به محرومیت آنها فکر کند. هواداران باید تحت هر شرایطی به قوانین احترام بگذارند. باخت پرسپولیس در خانه برای هواداران سخت است اما بروز چنین رفتاری بی احترامی به یحیی گل محمدی و کادر فنی است.

هر تغییری روی پرسپولیس تاثیر می گذارد

این پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس می توانند با این باخت تغییر کنند، افزود: یحیی چندین جام برای پرسپولیس به دست آورد و با یک باخت نباید به فکر تغییر او و کادر فنی دیگر بود. اگر مدیر باشگاه نگاه حرفه ای و تخصصی به این موضوع داشته باشد قطعا بعد از باخت به فکر تغییر کادر فنی نخواهد بود و هر تغییری در شرایط فعلی برای پرسپولیس فاجعه بار خواهد بود.

شاهرخی خاطرنشان کرد: اگر به موفقیت های چند سال اخیر یحیی گل محمدی نگاه کنیم می بینیم که او در هر دوره عملکرد خوبی داشته است و نباید با یک شکست به این مربی بزرگ بی احترامی کرد. محمدی ادامه خواهد داد.

وی در پایان گفت: پرسپولیس امسال به دلیل اختلافات داخلی بدشانس بود و نتوانست به نتایج دلخواه برسد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)