شانزدهمین برد نارنجی پوشان/ شگفتی سازی شاگردان وکیلی در ساری

0
(0)

شانزدهمین برد نارنجی پوشان/ شگفتی سازی شاگردان وکیلی در ساری

لیگ برتر والیبال؛

شانزدهمین برد نارنجی پوشان/ شگفتی سازی شاگردان وکیلی در ساری

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته دهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (پنج شنبه) در شهرهای تهران (دو دیدار)، تبریز، ورامین، کاشان و ساری پیگیری می شود. در نخستین دیدار این هفته لیگ برتر تیم های سایپا و خاتم از ساعت ۱۵ در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که نارنجی پوشان سه بر یک میهمان خود را شکست دادند.

خاتم در ست نخست این مسابقه ۳۰ بر ۲۸ به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب سایپا شد تا تعداد ناکامی های این تیم دو رقمی شود. این مسابقه یک ساعت و ۵۵ دقیقه طول کشید و ۴۰۰ تماشاگر در خانه والیبال تهران داشت. ابراهیم فیروزی، اسماعیل رزقی و حسین پورکاشیان به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت این مسابقه را بر عهده داشتند.

مجتبی شبان، رحمان تقی زاده، ایوان استانف، سهند الله وردیان، امیر غفور و بهنام حاجی پور بازیکنان شروع کننده تیم سایپا بودند. در آنسوی میدان نیز بهمن جهاندیده، محمد رضی پور، سعید شیرود، حسین امیری، علیرضا جلالی و محمد طاهر وادی بازیکنان شروع کننده تیم خاتم در این مسابقه بودند. شاگردان فرهاد نفرزاده در تیم رعد پدافند کاشان در دومین دیدار این هفته لیگ برتر میزبان هاوش گنبد در کاشان بودند.

این دیدار که با قضاوت علیرضا قریب و میثم پارسه به عنوان داوران اول و دوم برگزار شد، سه بر دو به سود هاوش شد تا گنبدی ها دو امتیاز حساس در هفته بیست و یکم لیگ برتر کسب کنند. رعد پدافند کاشان در ست سوم و چهارم این مسابقه ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسید، اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۷ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۱۵ مغلوب میهمان خود شد تا همچنان با دو برد و ۹ امتیاز در انتهای جدول باقی ماندند.

این دیدار که ۱۵۰ دقیقه طول کشید، ۴۵۰ تماشاگر در سالن هفت مهر داشت و نظارت بر آن را نیز امیر صداقت بر عهده داشت. محمد جواد حیدری، صادق زارع، محمود رسولی، مسعود عزیزی، علی اصغر مجرد و علی نودوزپور ترکیب تیم رعد پدافند در ابتدای این مسابقه بود. همچنین هاوش گنبد از کمال قریشی، متین تکاور، بنامین ایگدری، جمال الدین کنعانی پور، ولی نورمحمدی و عبدالحیمد چوگان در ابتدای این مسابقه بهره برد.

تیم های ساری ۲۱ و شمس در سومین دیدار این هفته از لیگ برتر در سالن شهید رسول حسینی ساری به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان محمد وکیلی با پیروزی سه بر یک برابر حریف سه امتیاز ارزشمند به دست آوردند. ساری ۲۱ در ست نخست ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب شمس شد تا امید خود را برای صعود به مرحله پلی آف از دست بدهد.

از سوی دیگر دو تیم شمس و هاوش گنبد همچنان به کسب سهمیه پلی آف امیدوار ماندند تا هفته پایانی دور مقدماتی یک سهمیه دیگر مرحله پلی آف را مشخص کند. این مسابقه یک ساعت و ۵۵ دقیقه طول کشید و یک هزار تماشاگر داشت. کیوان عابدزاده و مرتضی علایی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و اسماعیل صباغ نیز نظارت بر آن را عهده دار بود.

تیم ساری ۲۱ این مسابقه را با ترکیب محمد غلامی، رامین خانی، علیرضا جلوه، جابر اسمعیل پور، حامد تاری وردی و محراب ملکی شروع کرد و محمد وکیلی نیز در ابتدای دیدار از ترکیب امیرحسین توخته، امیر محمد فلاحت خواه، مرتضی شریفی، مهرداد شیبانی، صابر کاظمی و بهنام ابراهیمی استفاده کرد.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)