شاخص‌های انقلابی‌گری و راهکارهای مبارزه با مشکلات اقتصادی و فرهنگی از منظر راهپیمایان تهرانی

0
(0)

شاخص‌های انقلابی‌گری و راهکارهای مبارزه با مشکلات اقتصادی و فرهنگی از منظر راهپیمایان تهرانیخبرگزاری فارس: شاخص‌های انقلابی‌گری و راهکارهای مبارزه با مشکلات اقتصادی و فرهنگی از منظر راهپیمایان تهرانی

رانت‌خواری، واردات بی‌رویه، تجمل، اختلاس، بی‌عفتی و ابتذال به عنوان مهمترین مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور به راهپیمایان تهرانی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مشکلات فرهنگی، اقتصادی و خارجی امروز کشور به همراه راهکارهای آنها به راهپیمایان تهرانی شرکت‌کننده در مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی معرفی شد.

بنابراین گزارش، بسیج مسجد حضرت مهدی(عج) با برپایی غرفه‌ای در مسیر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از دروغگویی، تملق و چاپلوسی، چشم و همچشمی، منیّت و خودپسندی، تهمت، ماهواره، بی‌عفتی و بی‌حیایی به عنوان مشکلات فرهنگی یاد کرده و در ادامه، بیکاری، واردات بی‌رویه، رانت‌خواری، گرانفروشی، احتکار، تجمل، رکود و اختلاس را به عنوان مهمترین مشکلات اقتصادی کشور برشمرده است.

همچنین در این غرفه نظام سلطه، استکبار، استعمار، تکفیری‌ها، منافقین، آل‌سعود، انگلیس، آمریکا و انگلیس نیز به عنوان مشکلات خارجی کشور معرفی شده است.

بنا بر این گزارش، در غرفه مذکور، قرارگاه جهاد فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و وحدت و انسجام داخلی به ترتیب به عنوان راهکارهای مشکلات فرهنگی، اقتصادی و خارجی کشور خوانده شده است.

همچنین در بخش دیگری از این غرفه، شاخصه‌های انقلابی‌گری از نگاه رهبر معظم انقلاب به راهپیمایان تهرانی شرکت‌کننده در مراسم بزرگداشت یوم‌الله 22 بهمن عرضه شده است که از جمله آنها می‌توان به پایبندی به ارزش‌ها و اصول مبنایی تا همت بلند برای پیشرفت و رسیدن به آرمان‌ها، پایبندی و استقلال و حساسیت در مقابل دشمن اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)