سیروس‌پور: مشکلات کشتی کرمانشاه را پی‌گیری می‌کنم/ حسینی: امسال هیئت کشتی بودجه نگرفته است

0
(0)
قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی آزاد - کرمانشاه

مشاور عالی در امور اجرایی فدراسیون کشتی ایران به مشکلات کشتی ایران اشاره کرد و گفت: کشتی ایران مظلوم واقع شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنامنطقه کرمانشاه، پرویز سیروس پور امروز (25 بهمن) در نشست مجمع عادی سالانه هیات کشتی استان کرمانشاه، با بیان اینکه مردم ایران تنها منتظر کسب مدال از کشتی گیران هستند، اظهار کرد: این درحالیست که برای مثال بین کشتی گیران ما و کشتی گیران آمریکایی از نظر امکانات، تجهیزات و تغذیه توازنی وجود ندارد.
وی ادامه داد: این غیرت و قدرت کشتی گیران ایرانی است که باعث افتخار آفرینی و قهرمانی آنان در میادین مختلف جهانی و بین المللی می شود.
مشاور عالی فدراسیون کشتی با بیان اینکه هیات های کشتی استانهای کشور دارای مشکلات بسیاری هستند، افزود: کشتی ایران مظلوم واقع شده و بیشتر بودجه ها برای رشته هایی مانند فوتبال است.
وی اضافه کرد: درحال حاضر در ورزش ما همه چیز با پول شروع و به پول ختم می شود. وضعیت اقتصادی کشور نیز اجازه نمی دهد از همه منابع جهت پیشرفت ورزش استفاده کنیم.
سیروس پور همچنین به روند رو به رشد کشتی کرمانشاه طی سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: تاچند سال پیش وضعیت کشتی کرمانشاه بگونه ای شده بود که دیگر حرفی برای گفتن نداشت.
وی اضافه کرد: طی چند سال گذشته تحولات خوبی در کشتی کرمانشاه بوجود آمده که زمان می خواهد تا اثرات کامل آن نشان داده شود.
مشاور عالی فدراسیون کشتی خاطر نشان کرد: اگر کشتی کرمانشاه می‌خواهد به موفقیت های آتی برسد باید مسئولان ورزش و هیات استان بصورت زنجیروار با هم همکاری داشته باشند.
وی با بیان اینکه مردم ایران کرمانشاه را با نام کشتی می شناسند، افزود: باید تلاش کنید تا کشتی کرمانشاه بیش از این برجسته شود.
سیروس پور به میزبانی کرمانشاه برای برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی 2017 اشاره کرد و یادآورشد: میزبانی شایسته کرمانشاه ثابت کرد این استان قابلیت برگزاری چندین مسابقه بین المللی را در طول سال دارد.
وی تاکید کرد: مشکلات کشتی کرمانشاه را در فدراسیون پیگیری خواهم کرد.

همچنین ارسلان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان کرمانشاه در نشست مجمع عادی سالانه هیات کشتی استان، جامعه کشتی کرمانشاه را یک جامعه بزرگ خواند و اظهار کرد: کرمانشاه در ایران با کشتی شناخته می شود و افتخارات بزرگی در کشتی داریم اما فدراسیون کشتی از ابتدای امسال تاکنون حتی یک ریال به هیات کشتی استان کرمانشاه کمک نکرده است.
مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: فدراسیون کشتی باید به استانها نگاه جدیدی داشته باشد.
وی در ادامه به ظرفیت های استان در ورزش کشتی اشاره کرد و گفت: اگر می خواهیم کرمانشاه در رده بزرگسالان چندین کشتی گیر ملی پوش داشته باشد، باید همه با هم کار کنیم.
حسینی افزود: اداره کل ورزش وجوانان استان، هیات کشتی استان و فدراسیون کشتی سه ضلع مثلثی هستند که باید برای تحقق تحولات مثبت در کشتی کرمانشاه باهم کار کنند.
حسینی به وضعیت کشتی شهرستان های استان نیز اشاره کرد و افزود: کشتی رده بزرگسالان در شهرستانهای استان مطرح نیست، اما در سایر رده های سنی موفق هستند.
وی تصریح کرد: وضعیت زیرساخت ها و سالن های کشتی در همه شهرستانهای استان از سایر رشته های ورزشی مناسب تر است، لذا باید تلاش کنیم تا در رده بزگسالان نیز شهرستان ها قوی شوند.
مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه همچنین تاکید کرد: برای سال 97 در بحث کشتی باید یک برنامه ریزی متناسب با شرایط استان داشته باشیم.
انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)