سومین کنگره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می‌شود

0
(0)

در زمینه اورولوژی و نفرولوژی؛سلول بنیادی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سومین کنگره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در اورولوژی و نفرولوژی، دومین سمینار سلول های بنیادی خون ساز غرب کشور و سومین سمینار پرستاری پیوند سلول های بنیادی خون ساز غرب کشور، توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی، در تاریخ ۲ و ۳ اسفند ماه برگزار می‌شود.

این کنگره فرصتی مناسب برای گردهمایی صاحب نظران، متخصصان و اندیشمندان در حوزه سلول بنیادی و پزشکی بازساختی است. برگزاری این کنگره امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه‌ها و اساتید و متخصصان کشور در زمینه مفاهیم مشترک و مرتبط با محورهای کنگره را فراهم می‌سازد.

بر این اساس از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی، تحقیقاتی و صنعتی دعوت می‌کند، با شرکت در برنامه‌های متنوع این گردهمایی در این رویداد مهم مشارکت کرده و با ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازند.

محورهای این سمپوزیوم ژن‌درمانی و سلول‌های بنیادی؛ سلول‌های بنیادی و سرطان؛ فرصت‌ها و چالش‌ها برای تجاری‌سازی سلول درمانی؛ مسائل اخلاقی در پزشکی بازساختی؛ مرزهای دانش در مهندسی بافت است.

از دیگر محورهای این رویداد می‌توان به سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در بیماری‌های اورولوژی و نفرولوژی؛ مبانی پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز و نیز پرستاری پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز اشاره کرد.

سومین کنگره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در اورولوژی و نفرولوژی، دومین سمینار سلول های بنیادی خون‌ساز غرب کشور و سومین سمینار پرستاری پیوند سلول های بنیادی خون‌ساز غرب کشور با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۲ و ۳ اسفندماه برگزار می‌شود.

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)