سهرابیان: مدال‌های قایقرانی در بازی‌های آسیایی ۲‌رقمی می‌شود/ بهمن‌ نصیری فرار نکرد

0
(0)


رییس فدراسیون قایقرانی گفت: مطمئن باشید هر زمان تاریخ بازی‌های آسیایی مشخص شود، قایقرانی می‌رود که مدال‌های خود را دو رقمی کند.

به گزارش ایسنا، علیرضا سهرابیان در مورد شرایط قایقرانی بعد از تعویق بازی‌های آسیایی بیان کرد: حال قایقرانی عالی است. بعد از تعویق بازی‌های آسیایی، به درخواست کادرفنی تیم‌های ملی، یک هفته به ورزشکاران استراحت دادیم و بعد از آن اردوها را مجددا آغاز می‌کنیم. خیلی خوب بود که بازی‌های آسیایی برگزار می‌شد اما اکنون از این دید نگاه می‌کنیم، حالا که بازی‌ها به تعویق افتاده است، شاید بتوانیم رقبای بیشتری را پشت سر بگذاریم. اردوهای ما لغو نمی‌شود و می‌توانیم ضعف‌هایی که مربیان مشخص کرده‌اند را برطرف کنیم و آن‌ها را به قوت تبدیل کنیم تا در بازی‌های آسیایی بتوانیم عرض اندام کنیم.

او افزود: در قهرمانی آسیا تایلند که هفته نخست فروردین برگزار شد، برای اولین بار ۲۵ مدال در رده سنی بزرگسالان گرفتیم و نشان می‌دهد تیم آب‌های آرام پیشرفت کرده است. در رویینگ نیز وقتی نازنین ملایی در المپیک یازدهم شد، نشان می‌دهد مربیان فعالیت خود را به خوبی انجام می‌دهند. مطمئن باشید هر زمان تاریخ بازی‌های آسیایی مشخص شود، قایقرانی می‌رود که مدال‌های خود را دو رقمی کند.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که تعداد و رنگ مدال های قایقرانی در بازی‌های آسیایی چگونه خواهد بود؟ تصریح کرد: قایقرانی از بازی‌های آسیایی دوحه شروع به به مدال آوری کرد و اتفاق جدیدی است. قایقرانی همیشه کمک حال کاروان ایران بوده است. من از دو رقمی شدن مدال‌ها صحبت کردم چون می‌خواهیم به ارتقا رنکینگ ایران هم کمک کنیم.  ارتقا رنکینگ نشان دهنده دریافت مدال طلا است. نمی‌توانم به دقت در مورد تعداد و رنگ مدال‌ها بگویم اما این نوید را می‌دهم که قایقرانی صد درصد جزو رشته‌های پر مدال خواهد بود و می‌تواند به ارتقا ایران کمک کند.

رییس فدراسیون قایقرانی در مورد مهاجرت بهمن نصیری و به کشور آذربایجان نیز گفت: بهمن نصیری مهاجرت کرد و این اتفاق معمول است. مهاجرت در خیلی از خانواده‌ها رخ می‌دهد و حتی از آمریکا هم به اروپا مهاجرت می‌کنند. بهمن  قبلا در آذربایجان بود به درخواست فدراسیون و مربی به ایران آمد و دوباره فعالیت خود را شروع کرد. دوباره برنامه‌ریزی داشت که برود و این کار هم صورت گرفت. امیدوارم یک روز به ایران برگردد و او فرار نکرده و به صورت قانونی رفته است. اتفاق بزرگی نبود که آن را بزرگ جلوه دادند.

او در مورد عملی نشدن وعده‌ها به بهمن نصیری از جمله استخدام، تاکید کرد: صحبت در مورد استخدامش شد و همه می‌دانند که فدراسیون در ماجرای استخدام او مکاتبات زیادی انجام داد و کفش آهنی به پا کرد اما این موضوع عملی نشد و یا به نحوی که نصیری مد نظر داشت، صورت نگرفت. هر چیزی روال خودش را دارد. درنهایت او به کشور آذربایجان نقل مکان کرد. آیا در کشور آذربایجان به او شغل داده‌اند؟ او آنجا هم به همان ترتیب کارش را ادامه می‌دهد. امیدوارم بهمن نصیری هرکجا هست، سلامت باشد. درهای فدراسیون همواره به روی او باز است و هر زمان او و امثال بهمن نصیری‌ها بخواهند برگردند، با آغوش باز پذیرای آن‌ها هستیم.

سهرابیان در مورد مسابقات پیش روی قایقرانی گفت: در بخش آب‌های آرام مسابقات کانادا و زیر  ۲۳ سال مجارستان را در پیش داریم. با توجه به تورم و مشکلات مالی، نفراتی اعزام می‌شوند که بهترین نتیجه را کسب کنند و این کار را صد درصد انجام خواهیم داد.

او در پاسخ به این پرسش که چرا مسابقات در آسیا لغو می‌شوند، بیان کرد: می‌توانم بگویم، تیمم آماده است تا در مسابقات شرکت کند. در مورد اینکه چرا مسابقات لغو می‌شود، باید از IOC سوال کنید.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)