سفر بیش از ۱۳۰۰ دانشجوی ایلامی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

0
(0)
کاروان‌های راهیان نور در یادمان شهدای شلمچه

سئول سازمان بسیج دانشجوئی استان ایلام گفت:با آغاز اردوهای راهیان نور جنوب انتظار می‌رود در اسفند ماه نیز اعزام ۵ درصدی دانشجویان هر دانشگاه به راهیان نور محقق شود.

به گزارش ایسنا محمود علیپور مسئول سازمان بسیج دانشجوئی استان ایلام که در نشست راهیان نور دانشجوئی قرارگاه علم الهدی سخن می گفت بیان کرد: حرکت راهیان نور از راهبردی‌ترین اقدامات فرهنگی کشور و از جمله اثرگذارترین برنامه‌های فرهنگی در سطح دانشگاه‌ها است. اردوهای راهیان نور بستری است برای تبیین مفاهیم و مبانی غنی که در سیره و منش رزمندگان در دوران دفاع مقدس نمود و بروز یافت.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه شهید علم الهدی در سال ۹۶ میزبان قرارگاه راهیان نور کشوری در دانشگاه ایلام بود که این حضور به دلیل برتری ایلام در بحث اردوهای راهیان‌نور در سطح کشور صورت گرفت. با هماهنگی با جوانسیر از اتوبوس‌های سالم و با تجهیزات صوتی مناسب استفاده می‌شود و با هر کاروان دانشجوئی، آمبولانس و کادر پزشکی و پرستاری و درمانی، راوی، روحانی، حضور خواهند داشت.

علیپور با اشاره به سهمیه ۹۰۰ نفری سازمان بسیج دانشجویی در اعزام اردوهای راهیان نور دانشجوئی در سال ۹۶ افزود: ۱۳۱۳ نفر دانشجو به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور اعزام شدند که با آغاز اردوهای راهیان نور جنوب انتظار می‌رود در اسفند ماه نیز اعزام ۵ درصدی دانشجویان هر دانشگاه به راهیان نور محقق شود.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)