سرمربی آیزاول: شکست خوردیم اما به تیمم افتخار می‌کنم

0
(0)
آیزاول

سرمربی تیم فوتبال آیزاول هند می‌گوید تیمش بازی بسیار سخت و مشکلی مقابل ذوب آهن داشت اما با وجود شکست در این بازی، به تیمش افتخار می‌کند.

به گزارش ایسنا، پائولو منزس سرمربی تیم فوتبال آیزاول هند بعد از شکست تیمش مقابل ذوب آهن در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: از قبل توضیح داده بودم که بازی بسیار سخت و مشکلی مقابل ذوب آهن خواهیم داشت که این اتفاق هم رخ داد. با این حال با تمام وجود به تیمم افتخار می‌کنم.

او ادامه داد: به خاطر صدور ویزا دو نوبت تمرین را از دست دادیم. من به عنوان مربی احساس خستگی می‌کنم چه برسد به بازیکنانم. همچنین ما سه بازیکن خودمان را امروز به دلیل عدم صدور ویزا و مصدومیت در اختیار نداشتیم. باز هم می‌گویم که به تیمم افتخار می‌کنم چرا که تیم ما یک تیم جوان است. ما در ترکیب خودمان دو بازیکن ۱۹ ساله داریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا سردی هوا روی این بازی تاثیر گذاشت یا خیر گفت: تمام مشکلات ما به ذهنیت خودمان برمی‌گردد. من به بازیکنانم همیشه می‌گویم که فکر منفی نداشته باشند و همیشه با ذهنیت مثبت بازی کنند. من به آن‌ها گفته بودم که تمرکزشان را برای این بازی از دست ندهند و فقط به خوب بازی کردن فکر کنند.

او در پاسخ به این سوال که اگر تیم ذوب آهن دو سه بازیکن خوب به ترکیبش اضافه کند، آیا می‌تواند روند خوبی در لیگ قهرمانان آسیا و حتی قهرمانی برسد گفت: من عذرخواهی می‌کنم که به تیم خوب ذوب آهن برای این پیروزی تبریک نگفتم. ذوب آهن شانس خوبی برای بازی‌های آینده دارد. ذوب آهن در این بازی موقعیت‌های زیادی داشت و ما خیلی خوش‌شانس بودیم که این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد.

سرمربی تیم آیزاول در پاسخ به این سوال که چرا تدافعی بازی می‌کردید اظهار کرد: من چیزی که به بازیکنانم گفته بودم مایلم تا به شما هم بگویم. من در رختکن به بازیکنانم گفتم برای حفظ نتیجه تساوی تلاش کنند و اگر احساس کردند می‌توانند گلزنی کنند این کار را انجام دهند. من به عنوان مربی باید با شما صادق باشم. حقوق یک بازیکن ما ۲۳۰ دلار در ماه است. دروازه‌بان ما فقط کمی بیشتر از این مبلغ می‌گیرد. تمایل ندارم که وارد جزئیات شوم اما بضاعت تیم ما در همین حد است.

او ادامه داد: شهر ما شهر کوچکی است و تیم ما نیز بودجه‌ای محدود دارد. گرچه بازیکنان ما با استعداد هستند اما به طور کلی شرایط تیم‌مان سخت است.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)