سردار یوسفی: برای تبیین مشارکت حداکثری به دفاع مقدس رجوع شود

0
(0)

به گزارش ایسنا، سردار عباس یوسفی در خصوص اهمیت مشارکت مردم در عرصه انتخابات  توضیح داد: اگر به فرهنگ حاکم بر دفاع مقدس رجوع کنیم خواهیم دید که بهترین الگو برای مشارکت حداکثری مردم در آن نهفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به وحدت و حضور همه جانبه رزمندگان در دفاع از نظام، انقلاب و کشور اشاره کرد و افزود: همانگونه که همه اقوام و اقشار از سراسر کشور به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب لبیک گفتند و به سمت جبهه‌ها یورش آوردند تا از خاک میهن شان دفاع کنند امروز نیز ضرورت دارد که همه مردم به ندای رهبر فرزانه مان لبیک بگویند و برای دفاع از سنگر اقتصادی و اقتدار کشور پای صندوق‌های رای بیایند.

سردار یوسفی گفت: در زمان جنگ، همه با وجود همه مشکلات به صحنه آمدند تا به تکلیف شان در قبال مردم و کشورشان عمل کنند و امروزه نیز بر همه تکلیف شده است که جهت خنثی نمودن نقشه‌های پلید دشمنان در کارزار انتخابات حضور یابند و مطالبات شان را با انتخاب صحیح از کسی بخواهند که به خواست مردم توجه بیشتری دارد.

وی خاطرنشان کرد: گنجینه دفاع مقدس لبریز از نکات آموزنده و گره گشایی است که باید به صورت ملموس برای مردم و به خصوص نسل جوان تبیین شود تا هر جا گره‌ای در مسائل کشور بوجود آمد بتوان از این گنجینه بهره برد و به پیروزی رسید.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)