سردار سلیمانی نماد مقاومت در جهان شده است

0
(0)


به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه دوشنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی که در مسجد جامع شهرستان قرچک برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس، دشمن خیال می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام است. دشمن با سلاح‌های جنگی پیشرفته و نیروی انسانی که از چندین کشور دنیا به کمک او آمده بود، وارد خاک جمهوری اسلامی شد.

وی ادامه داد: در همین شرایط ایران اسلامی با توجه به ابزار و صلاح دشمن با دست خالی می‌خواست در برابر دشمن متخاصم ایستادگی کند. با این تفاسیر خیلی از افرادی بودند که در داخل کشور منافق و عامل دشمن بودند و باعث مشکل دوچندان برای مقابله و جنگ می‌شد.

سردار نقدی عنوان کرد: ایران اسلامی با شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی توانست با دشمن تا دندان مسلح، در برابر دشمنی که بیش از ۴۰ کشور از او حمایت می‌کردند، ایستادگی کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: فتوحاتی که هیچ کسی باور نمی‌کرد در مدتی کوتاه شهید حاج قاسم سلیمانی انجام دهد، با فرماندهی دقیق ایشان به دست آمد.

این مقام مسئول بیان کرد: شجره خبیث داعش با وجود حمایت‌های آمریکایی و سعودی با آن سروصدا و وحشتی که در جان جهانیان انداخته بود با درایت و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی شکست خورد. سردار سلیمانی برنامه‌ای را که آمریکا برایش چند صد تریلیون دلار هزینه کرده بود، شکست داد و همین موضوع باعث خشم آمریکای جنایتکار شد.

نقدی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی اسطوره همیشگی برای ملت‌های مسلمان و امت حزب‌الله و انقلابی ایران اسلامی شده و این شهید بزرگوار نماد مقاومت در جهان است.

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی سردار نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور حجت‌الاسلام اسماعیلی، امام‌جمعه شهرستان قرچک، سلطانی، فرمانده انتظامی، معاون سیاسی انتظامی فرماندار، شهردار و دیگر مسئولین برگزار شد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)