سردار حسنی آهنگر: نقش دانشگاه جامع امام حسین(ع) هدایت قطار جامعه روی ریل انقلاب اسلامی است

0
(0)

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) در نمایشگاه جلوه های تحول پژوهش و فناوری سپاه در دانشگاه جامع امام حسین (ع)، مولفه اصلی این دانشگاه را ارزش‌های سازمانی و مبانی نظری اسلام و نقش آن را سوزنبانی برای هدایت قطار جامعه روی ریل انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش ایسنا،سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد رضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) در نمایشگاه جلوه های تحول پژوهش و فناوری سپاه در دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ 20 آبان 1394 ، در جمع روسای دانشگاه ها و مراکز پارک علم و فناوری کشور آرمان انقلاب اسلامی را حاکمیت اسلامی بر جهان و ارائه برنامه اداره زندگی برای جوامع بشری که در قالب تمدن نوین اسلامی است، توصیف فرمودند و از روسای دانشگاه‌ها خواستند که نقششان در ایجاد تمدن نوین اسلامی و چگونگی انجام این نقش را بیان کنند .

وی افزود: این نمایشگاه در راستای منویات و رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تشکیل شده است و هدف آن نقد و تعریف نقش دانشگاه جامع امام حسین(ع) در ایجاد تمدن نوین اسلامی در قالب جلوه‌های تحول است.

حسنی آهنگر با بیان اینکه این دانشگاه ، دانشگاه سازمانی سپاه و برای نیل به تراز انقلاب اسلامی مولفه های اساسی برای آن تعریف شده است ، عنوان کرد: مولفه اصلی این دانشگاه ارزش‌های سازمانی و مبانی نظری اسلام و فرهنگ علوی و عاشورایی است که ریل تمدنی ما را از تمدن غرب جدا می کند.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) یادآورد شد: چنین دانشگاهی عملاً نقش سوزنبانی برای هدایت قطار جامعه روی ریل انقلاب را دارد و چگونگی انجام این کار از بازخوانی مبانی نظری، طراحی، مدل سازی و پیاده سازی محتوایی است که برای این دانشگاه تعریف شده است .

حسنی آهنگر درباره غرفه های این نمایشگاه بیان کرد: غرفه اول مولفه‌های جهت دهنده دانشگاه و طراحی و مدل سازی است. در غرفه‌های دوم تمرکزمان در نظام تربیت آموزشی است.

وی افزود: در غرفه‌ سوم با توجه به تهدیداتی که برای انقلاب اسلامی وجود دارد، بیشتر در حوزه قدرت نرم ، نیمه سخت و سخت سازمان تمرکز کردیم و غرفه ها را بر اساس رونمایی مباحث نظری ، مدلسازی و دستاوردها و نتایج سالهای اخیر در دانشگاه جامع امام حسین(ع) آماده ساخته ایم.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)