سخنرانی سردار سلیمانی در مراسم 22 بهمن کرمان باید به منظور روشنگری بازپخش شود/ تاکید بر فراجناحی بودن شخصیت سردار

0
(0)

سخنرانی سردار سلیمانی در مراسم 22 بهمن کرمان باید به منظور روشنگری بازپخش شود/ تاکید بر فراجناحی بودن شخصیت سردارخبرگزاری فارس: سخنرانی سردار سلیمانی در مراسم 22 بهمن کرمان باید به منظور روشنگری بازپخش شود/ تاکید بر فراجناحی بودن شخصیت سردار

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی شخصیتی فراجناحی و فراحزبی است، گفت: سخنان سردار سلیمانی در مراسم روز 22 بهمن کرمان برای روشنگری بازپخش شود.

احمد محمدی انارکی‌ نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنرانی سردار قاسم سلیمانی در مراسم روز 22 بهمن کرمان، گفت: سردار سلیمانی شخصیتی محبوب در بین جوانان است و جوانان با وی ارتباط معنوی و قلبی دارند و در این موضوع شکی نیست و قطعا حرف‌های سردار به دل جوانان می‌نشینند و جوانان صحبت‌های وی را قبول دارند.

وی افزود: سردار سلیمانی در حوزه کاری خود انسانی توانمند است که با یک حساب سرانگشتی تمام معادلات نظامی کل جهان را به هم ریخته که این کار تنها از یک انسان توانمند برمی‌آید که قدرت تجزیه و تحلیل بالایی داشته باشد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس اظهار داشت: سردار سلیمانی همواره مسائلی که پیش روی ما است و ممکن است اتفاق بیفتد را گوشزد می‌کند و ما باید بدانیم که کشور ما همواره با تهدیداتی از سوی آمریکا مواجه است چرا که آنها استقلال ما را می‌خواهند بگیرند. و لازم بود سردار سلیمانی مسائل را در سخنرانی خود در روز 22 بهمن به اینگونه باز و تشریح کند.

محمدی خاطرنشان کرد: جوانان به صورت خودجوش در فضای مجازی بخش‌های مهم سخنرانی سردار سلیمانی در مراسم روز 22 بهمن را پخش می‌کند اما لازم است که رسانه ملی نیز سخنرانی سردار سلیمانی را بازپخش کنند.

وی افزود: سردار سلیمانی فردی آزاده و فراجناحی است و به هیچ حزبی وابسته نیست و نمی‌توان گفت وی با یک گروه هست با یک گروه نیست. امروز روز اصولگرا و اصلاح‌طلب و این جناح و آن جناح و آن فراکسیون و این فراکسیون نیست. بلکه بحث انقلابی و ضد انقلابی است.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: سردار سلیمانی از ابتدا فردی فراجناحی بوده و همچنان نیز به همین شکل است و در دوران جنگ که فرمانده لشکر ما بود اگرچه در آن زمان بحث‌های سیاسی و جناحی مطرح نبود و در آن زمان هم سردار شخصیتی آزاده و فراجناحی داشت.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)