ستاد سفرهای نوروزی به یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی نگاه ویژه دارد

0
(0)

ستاد سفرهای نوروزی به یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی نگاه ویژه داردخبرگزاری فارس: ستاد سفرهای نوروزی به یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی نگاه ویژه دارد

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه یکی از اجزای اصلی پازل گردشگری کشور پلیس گردشگری است، گفت: این پلیس در تکمیل بانک اطلاعاتی و ستاد سفرهای نوروزی و یکپارچگی ارکان سفر نقش ویژه‌ای دارد.

به گزارشخبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، دومین نشست سراسری فرماندهان، معاونین و مدیران یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری صبح امروز در ستاد ناجا برگزار شد.

در این نشست محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: در آینده نزدیک پلیس گردشگری در کشور جاری و ساری خواهد شد و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد به همین دلیل می‌کوشیم با هم‌اندیشی بیشتر بستر لازم را برای این مهم ایجاد کنیم.

وی افزود: امروز در گردشگری عنوان می‌شود که این صنعت محور و پیشران تولید و اشتغال کشور است و من هم بر این موضوع تأکید می‌کنم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه اگر به بخش صنعت گردشگری توجه کنیم متوجه خواهیم شد که با حداقل سرمایه‌گذاری تولید و اشتغال را افزایش خواهد داد، اظهار داشت: نگاه به گردشگری مانند نگاه به چاه‌های نفتی است لذا برای استخراج آن نیازمند حفر چاه هزار متری نیست بلکه فقط با ایده و فکر می‌توان آن را تولید و توسعه داد و شرایط اقتصادی مطلوبی را ایجاد کرد.

محب خدایی خاطرنشان کرد: در گردشگری خدمت‌گیرنده را به محیط‌ها وارد می‌کنیم و همواره تلاش خود را برای دیدن زیبایی‌ها و خدمات به میهمانان به کار می‌گیریم. البته گردشگر هم به دلیل پرداخت هزینه می‌خواهد تمام جذابیت‌ها و خدمات را بدون استرس دریافت کند.

وی گفت: در گردشگری تأکید زیادی به امنیت می‌شود و وجه تمایز پلیس گردشگری هم ایجاد سایه امنیت و خدمات است.

محب خدایی افزود: همکاران من در اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان میراث فرهنگی می‌کوشند با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف بهترین ارتباط بین گردشگر و حوزه خدمات پلیسی را به صورت آنلاین برقرار کنند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: می کوشیم سال جاری خدمات دیگری را برای سفر نوروزی ایجاد کنیم.

وی افزود: تلاش داریم با هم‌اندیشی و خردجمعی کوتاه‌ترین مسیر در بحث پلیس گردشگری را طی کنیم ضمن اینکه مدیران یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم به دلیل ارتباط مستقیم با گردشگر راهبردها و پیشنهادات خوبی دارند.

محب خدایی گفت: یکی از اجزای اصلی پازل گردشگری کشور بحث پلیس گردشگری است چرا که این افراد نقش بسیار ویژه‌ای دارند ضمن اینکه در تکمیل بانک اطلاعاتی و همچنین در ستاد سفرهای نوروزی و یکپارچگی ارکان سفر نیازمند همکاری و پیشنهادات خوبی از سوی یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستیم.

وی اظهار داشت: در برف اخیر بازدید از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) داشتم که انتظار مردم در آنجا از همه ما رفع وضعیت مبهم و انتظار آنها و همچنین اطلاع‌رسانی از وضعیت آ‌ینده آنها بود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ایجاد خاطرات خوب سفر از مهمترین بخش‌ها محسوب می‌شود ضمن اینکه موضوع گردشگری در عین داستان جذابیت بسیار شکننده است که می‌توان در سرویس‌های ارائه شده به گردشگر و اطلاع‌رسانی به آن و همچنین بروز اتفاقات خاص که آرامش گردشگر را بر هم می‌زند خاطرات بدی را برای وی ایجاد کرد که باید از آن پرهیز کنیم.

محب خدایی خاطرنشان کرد: در بحث گردشگری حلال اخلاق اسلامی هم مدنظر است که باید در کنار رعایت دیگر پارامترها به آن توجه کنیم.

وی در پایان گفت: یکی از کارهای بزرگ و اصلی ستاد سفرهای نوروزی در سال جاری بر عهده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که در آینده نزدیک برای فرمانده آن از سوی ستاد حکمی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)