زیدان و گواردیولا ۹۰ دقیقه تا یک چهارم نهایی اروپا

0
(0)


شاگردان زین‌الدین زیدان و پپ گواردیولا ۹۰ دقیقه تا رسیدن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارند.

به گزارش ایسنا، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری دو دیدار ادامه می‌یابد و در یکی از بازی‌ها رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به دیدار آتالانتا می‌رود.

رئال این هفته با دبل کریم بنزما توانست الچه را به سختی ۲ بر یک شکست دهد و با توجه به توقف اتلتیکومادرید، اختلاف خود را با صدر جدول به ۶ امتیاز کاهش داد.

از ۹ دیدار اخیر رئال مادرید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان که رئال دیدار رفت را در خانه حریف برنده شده است، ۸ بار به مرحله بعد رسیده و تنها یک بار برابر آژاکس بعد از قبول باخت ۴ بر یک از لیگ قهرمانان کنار رفت.

شاگردان گاسپرینی توانستند این هفته اسپیزا را ۳ بر یک شکست دهند و آتلانتا هم امتیاز با یوونتوس در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. اخراج فرولر در دیدار رفت در دقیقه ۱۷ سبب باخت تیم ایتالیایی شد و باید دید این تیم توان جبران نتیجه را دارد یا خیر.

در دیگر دیدار منچسترسیتی بعد از برتری ۲ بر صفر در کشور مجارستان برابر مونشن گلادباخ، دیدار برگشت خود را نیز در همان ورزشگاه برگزار خواهد کرد. صدرنشین لیگ برتر بعد از غلبه ۳ بر صفر برابر فولام و بازگشت سرخیو آگوئرو و گلزنی او بعد از مدت‌ها از روحیه بالایی برخوردار است و امیدوار است بعد از لیورپول، دومین تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشد.

سه‌شنبه ۲۶ اسفند

رئال مادرید – آتالانتا (۱-۰)

منچسترسیتی – گلادباخ (۲-۰)

دو دیدار دیگر این مرحله که دو دیدار پایانی نیز خواهد بود چهارشنبه شب برگزار می‌شود تا ۸ تیم پایانی این فصل از رقابت‌ها مشخص شوند.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)