زیدان: هنوز 90 دقیقه دیگر باقی مانده است؛ باید فشار بازی برگشت را تحمل کنیم

0
(0)

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – رئال مادرید با پشتوانه پیروزی 3-1 خانگی در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، در تاریخ 6 مارس به پاریس سفر خواهد کرد اما زیدان معتقد است که پاریسن ژرمن در زمین خود برای جبران نتیجه به میدان خواهد رفت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در دیداری سخت و دشوار، گل های دقایق پایانی رونالدو و مارسلو، حاشیه امنیت قابل توجهی برای تیم زیدان به وجود آورد تا وی در پایان بازی اینطور صحبت کند:

بازی تمام نشده است. هنوز 90 دقیقه دیگر باقی مانده است. خوشحالیم چون فوق العاده بازی کردیم و در کنار هوادارانمان که همیشه پشت تیم هستند، شخصیت خود را نشان دادیم. امروز باید خوشحال باشیم اما تا سه هفته دیگر بازی دیگری برگزار خواهیم کرد. می دانیم که رنج خواهیم کشید.

زیدان در مورد تصمیم استفاده از ایسکو در ترکیب اصلی و نیمکت نشینی گرت بیل نیز گفت:

تصمیم سختی بود اما از ابتدا تا انتها فوق العاده بودیم. خوشحالم؛ این پیروزی برای همه است. در مقابل سه هافبک پاریسن ژرمن، از 4 هافبک استفاده کردیم. ایسکو بازی درخشانی داشت. او از لحاظ مالکیت توپ به ما کمک کرد. برنامه همین بود.

زیدان برخلاف اونای امری، در مورد عملکرد داور مسابقه، جیانلوکا روکی صحبت نکرد:

در این مورد حرف نمی زنم. باید از عملکرد خود مقابل یک حریف بسیار خوب که می توانست ما را به دردسر بیاندازد، راضی باشیم. امروز برد خوبی کسب کردیم. می دانیم که بازی برگشت خیلی سخت خواهد بود. سال گذشته شاهد پیروزی 3-0 آنها بودیم. وقتی خارج از خانه بازی می کنید، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. اما امروز باید خوشحال باشیم. به همه افتخار می کنم. هواداران امروز کلیدی بودند. وقتی بازی 1-0 بود هم از تیم حمایت کردند. این مهم بود.

برای چنین شب هایی، به تلاش خود ادامه خواهم داد تا شاید کمی شادی را حس کنیم. بازی برگشت هنوز باقی است، باید بازی فوق العاده دیگری هم داشته باشیم. قبل از آن بازی اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. باید ببینیم که چه می شود.

1771

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)