زنگ خطر مغانلو برای آبی‌ها/ گل نخوردن، اولویت اول استقلال مقابل سپاهان

0
(0)


بازیکن پیشین تیم‌های استقلال و سپاهان می‌گوید تقابل آبی‌پوشان پایتخت و زردپوشان اصفهانی، تقابل کم گلی خواهد بود.

حسن اشجاری، بازیکن پیشین دو تیم استقلال و سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تقابل آبی‌پوشان پایتخت مقابل زردپوشان اصفهانی در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ سپاهان پس از شروع خوبی که از ابتدای لیگ داشت، چند بازی را مساوی کرد و موفق نشد نمایش ایده‌آلی از خود ارائه دهد اما این تیم در ادامه کار خود توانست در چند هفته اخیر، فوتبال خوبی ارائه دهد و نتایج مطلوبی را رقم بزند.

او درباره شرایط آبی‌پوشان پایتخت خاطرنشان کرد: استقلال شرایط مطلوبی در لیگ برتر ندارد اما با برد در جام حذفی، توانست مقداری وضعیت خود را بهتر کند. وقتی پس از یک باخت مقابل تراکتور، حرف از تغییر سرمربی می‌شود، این تنش به تیم منتقل می‌شود و این باعث می‌شود تا تیم ضربه ببیند. اگر بازهم استقلال نتیجه نگیرد، شاید بازهم شاهد این مسائل باشیم.

اشجاری ادامه داد: اتفاق خوبی که برای استقلال رقم خورد، پیروزی این تیم مقابل تراکتور در رقابت‌های جام حذفی بود. سپاهان در حال حاضر آرامش خوبی دارد و سرمربی دارد تفکراتش را دنبال می‌کند. فکر می‌کنم به دلیل حساسیت بالایی که این بازی دارد، شاهد بازی پرگلی نباشیم و تیمی برنده میدان است که بتواند خود را از فشار بازی بیرون بیاورد و از فرصت‌ها و موقعیت‌های خود استفاده کند.

بازیکن پیشین سپاهان درباره شرایط فنی زردپوشان اصفهانی تاکید کرد: طبیعی است که سپاهان در زمین خودش همیشه خطرناک است و به دنبال نتایج خوب است. شهریار مغانلو با عملکرد خود، زنگ خطری برای همه تیم‌ها به شمار می‌آید. با توجه به دفاع استقلال، فکر می‌کنم آبی‌ها روز سختی مقابل خط حمله سپاهان خواهند داشت. استقلال در خط حمله هم شرایط خوبی دارد  و مهدی قایدی هم از نفرات موثر تیم است.

اشجاری درباره پیش‌بینی خود از شرایط بازی این دو تیم گفت:‌ احتیاط در دستور کار دیدار استقلال و سپاهان است. فکر می‌کنم استقلال بیشتر محتاط باشد. سپاهان در زمین خودش دوست دارد هجومی بازی کند و طبیعتا استقلال در وهله اول برای گل نخوردن می‌آید اما این‌ها دلیل نمی‌شود که نتیجه بازی، به نفع تیمی باشد که قرار است هجومی بازی کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا این بازی می‌تواند سکوی پرتابی برای تعیین مدعیان اصلی قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر باشد؟ گفت: در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، ما به جای مثلت، مربع قهرمانی داریم. به نظر من گل‌گهر، سپاهان، پرسپولیس و استقلال از مدعیان قهرمانی هستند و شاید تا هفته‌های پایانی شاهد مشخص نباشد که چه تیمی عنوان قهرمانی مسابقات به دست می‌آورد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)