رژیم غاصب صهیونیستی یک لانه عنکبوتی بیش نیست

0
(0)

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین شهریاری در نشست آزادی قدس نزدیک است که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایران در مسجد امام صادق واقع در میدان فلسطین برگزار شده بود در سخنانی گفت: امروز بیش از هر روز دیگری روز جهانی قدس اهمیت دارد و این اهمیت ناشی از آن است که ما مشاهده می کنیم که مسجد الاقصی و قدس از هر روز دیگری به ما نزدیکتر است. هر روز که جلوتر می آییم رژیم اشغالگر صهیونیستی ضعیف و ضعیف تر می شود.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی یک لانه عنکبوتی بیش نیست و بنیان آن سست و ناپایدار است، ادامه داد: به برکت مقاومت امروز قدس از هر روز دیگری به ما نزدیکتر است. ما امروز مشاهده می کنیم که صهیونیست ها در حوزه نظامی در نهایت ضعف قرار دارند و از هر طرفی در تیررس حزب الله لبنان و جنبش های مردمی غزه و فلسطین قرار دارد. دیگر سنگ نیست که رژیم صهیونیستی را تهدید می کند بلکه فلسطینی ها اکنون این امکان را دارند که از غزه موشک های خود را به سمت تل آویو پرتاب کنند و این نشان دهنده قدرت و پیروزی مقاومت است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حوزه غرب آسیا به دنبال ایجاد جنگ و درگیری بین کشورهای اسلامی است، افزود: این رژیم تلاش می کند که در داخل کشورهای اسلامی نزاع و درگیری ایجاد کند. جنگی به نام جنگ شیعه و سنی ایجاد کند تا نگاه امت های اسلامی از موضوع فلسطین دور شود.

وی با بیان اینکه در حوزه سیاسی نیز فروپاشی این رژیم نزدیک است، گفت: ما اکنون می بینیم که آنها حتی از ایجاد یک دولت نیز ناتوان هستند و نتوانستند یکپارچگی را در جمعیت کوچک خود ایجاد کنند.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب با تاکید بر اینکه نظامی که بر اساس ظلم تاسیس شده هیچ گاه پایدار نخواهد بود، ادامه داد: فلسطین محور مقاومت است و باید در اولویت امت ها و دولت های اسلامی قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این برنامه ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران نیز با بیان اینکه در آستانه روز جهانی قدس در سال جاری شاهد وقوع برخی از تحولات خوب و بد در منطقه هستیم، تصریح کرد: تمام امت اسلامی اکنون می داند که مسئله فلسطین صرفا یک مسئله سیاسی نیست بلکه یک مسئله اخلاقی و ایمانی است.

ابوشریف با بیان اینکه شهید سلیمانی معتقد بودند که حمایت از قدس یک فریضه واجب برای ماست، تصریح کرد: امروز می بینیم که مردم قدس دست خالی در برابر تجاوز صهیونیست های غاصب ایستادگی می کند. ما امروز شاهد هجوم بی سابقه صهیونیست ها به مردم قدس هستیم، افراط گرایان صهیونیست که به دنبال نابودی مسجد الاقصی هستند به مردم قدس حمله می کنند و این اقدام با حمایت رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران تصریح کرد: امیدوارم حرکت مردمی که از سوی مردم قدس آغاز شده تبدیل به یک انتفاضه بزرگ مردمی شود و تحقق این امر مستلزم حمایت امت ها و دولت های اسلامی است.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)