رویارویی دشمنان دیرینه/ «آلوس» مقابل «رونالدو» و «راموس»

0
(0)

دنی آلوز

به گزارش خبرگزاری مهر، در دیدار امشب دو تیم فوتبال رئال مادرید و پاری‎سن ژرمن بازیکنان رئال مادرید در حالی مقابل حریف قرار می‏‌گیرند که حداقل چندین نفر از آن‌ها از جمله رونالدو و راموس به هیچ وجه دل خوشی از دنی آلوس، مدافع تیم پاریسی ندارند.

اما این دشمنی بین این بازیکنان از کجا شروع شد؟ در سال ۲۰۰۷ و زمانی که الوس در سویا بازی می‏‌کرد بعد از بازی از او درباره احتمال پیوستن به رئال پرسیدند که گفت این می‏‌تواند پاداش بزرگی برایش باشد و وقتی درباره رختکن و ورزشگاه برنابئو سوال کردند گفت بهترین ورزشگاه دنیاست. اما در پایان فصل رئال پیشنهادی نداد و در عوض او به بارسلونا رفت تا یک رقابت شبیه به دشمنی آغاز شود.

آلوس در بارسلونا عناوین زیادی کسب کرد و بارها در مصاحبه‌ها و گفتگو با خبرنگاران قبل و بعد از بازی درباره بازیکنان رئال با طعنه صحبت کرد، از گل‏های زیادی که رئال با راموس خورده و مقایسه رونالدو با مسی گفت.

اوج درگیری‌ها درون و بیرون زمین با بازیکنان رئال مادرید توسط آلوس هم زمانی بود که ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید و گواردیولا سرمربی بارسلونا بود. خاصیتی که به خاطر شخصیت مورینیو ایجاد شده بود و آلوس هم بازیکنی نیست که از این موقعیت‎ها به سادگی بگذرد.

حال قرار است بازیکنان رئال دوباره مقابل بازیکنی قرار گیرند که دل خوشی از او ندارند و این در حالی است که در اوج هم نیستند.

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)