رقابت تکواندوکاران ۱۶ استان کشور در شاهرود

0
(0)


عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان رئیس انجمن تکواندوی کارگری کشور از آغاز رقابت‌های تکواندوکاران کارگر کشور به میزبانی شاهرود خبر داد.

بیژن شفیع خراسانی ۶ اسفندماه بااعلام این خبر اظهار کرد: مسابقات تکواندوی کارگری کشور با حضور ۱۱۰ ورزشکار از ۱۶ استان کشور از امروز ۶ اسفندماه در شهرستان شاهرود آغاز شد.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در دو بخش فرم و مبارزه به مدت دو روز در شاهرود در حال برگزاری است ادامه داد: ۱۸ تیم از سراسر کشور در این مسابقات کشوری حضور دارند اصفهان و سمنان هر کدام با دو تیم و ۱۴ استان دیگر نیز هر کدام با یک تیم در این رقابت های کشوری حضور دارند.

رئیس انجمن تکواندوی کارگری کشور از برگزاری افتتاحیه رقابت‌های قهرمانی کارگران تکواندوی کشور در سالن ولیعصر (عج) شاهرود خبر داد و افزود: ۱۱۰ تکواندوکار در دو بخش مبارزه و فرم در این مسابقات به رقابت با هم می‌پردازند.

 شفیع خراسانی یادآوری کرد: ۷۰ تکواندوکار از این ورزشکاران در رشته کیوروگی و ۴۰ ورزشکار نیز در رشته پومسه با هم رقابت خواهند کرد.

رئیس انجمن تکواندوی کارگری کشور با بیان اینکه ۱۸ تیم از ۱۶ استان کشور در این مسابقات کارگری حضور دارند اضافه کرد: این مسابقات با قضاوت ۱۴ داور رسمی فدراسیون تکواندو در شاهرود برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در بخش مبارزه در چهار وزن المپیکی برگزار می‌شود گفت: رقابت‌های فرم این رقابت‌ها هم در سه رده زیر ۳۰ سال، ۳۰ تا ۴۰ سال و ۴۰ سال به بالا در حال برگزار است.

 انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)