رشیدی: کره‌جنوبی را با اختلاف ۲ گل می‌بریم

0
(0)


یک کارشناس فوتبال می‌گوید کره‌جنوبی تیم چندان خوب و سریعی نیست و تیم ملی ایران می‌تواند این تیم را با اختلاف بیش از دو گل ببرد.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار ایران و کره‌جنوبی از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا اظهار کرد:در بازی اخر با امارات، عملکرد تیم ملی در نیمه اول چنگی به دل نمی‌زد و بازیکنان هماهنگ نبودند. در خط دفاعی خوب بودیم اما خط هافبک و حمله حرکت مثبتی نداشت. در نیمه دوم با چند تعویض روند تیم ملی بهتر شد و تیم ملی هم به گل رسید. مربیگری و انتخاب ترکیب یک مساله سلیقه‌ای است اما به نظر من ترکیب تیم ملی درست نبود. در نیمه دوم با ورود بازیکنانی مانند قلی‌زاده، روند حرکتی تیم بهتر شد.

او درباره عملکرد امیری، جهانبخش، نوراللهی و عزت‌اللهی به عنوان هافبک‌های تیم ملی و همینطور نیمکت‌نشینی بازیکنانی مانند قدوس، قلی‌زاده، ترابی و … گفت: تک تک این بازیکنان که نام بردید بزرگ و لژیونر هستند و در تیم‌های باشگاهی خود عملکرد خوب و بی‌نظیری دارند اما ما هماهنگی لازم را از این بازیکنان ندیدیم. سرمربی باید این هماهنگی را ایجاد کند. هر چهار هافبک ما هماهنگ نبودند.

مربی سابق تیم ملی یادآور شد: چه اشکالی دارد از سایر نفرات و بازیکنان در ترکیب اصلی استفاده کنیم. مثلا جهانبخش در نیمه اول بد بود. آزمون هم روز خوبی نداشت. باید این بازیکنان را تعویض کرد و از نفرات جدید بهره برد. حتما نباید از این بازیکنان در ترکیب اصلی استفاده کنیم. با بازیکنانی که در اختیار داریم، می‌توانیم کارهای زیادی انجام دهیم. باید از نفرات دیگر هم استفاده کرد تا هماهنگی لازم را ایجاد کنیم.

این کارشناس فوتبال درباره تیم ملی کره جنوبی نیز اظهار کرد: من در گذشته به عنوان بازیکن و مربی با کره‌جنوبی بازی کرده‌ام. فکر می‌کنم تیم کنونی بهترین تیم کره نیست. البته بازیکن بزرگی مانند سون هیونگ مین در این تیم بازی می‌کند ولی در جریان بازی روند رو به جلو ندارند و هرگز مانند گذشته سرعتی نیستند. به نظرم سوریه به راحتی می‌توانست در بازی قبل از کره جنوبی امتیاز بگیرد.

رشیدی درباره شانس ایران برای غلبه بر کره جنوبی تصریح کرد: اگر مانند نیمه اول بازی با امارات به میدان برویم و بازی کنیم، قطعا موفق نمی‌شویم اما عملکرد تیم ملی در نیمه دوم بهتر شد. از طرفی اگر کره همان تیم کند و بی نظم دیدار با سوریه باشد صددرصد به پیروزی می‌رسیم. فکر می‌کنم در این صورت بیش از دو گل به کره جنوبی می‌زنیم.

دروازه‌بان سابق تیم ملی درباره شانس ایران برای صعود به جام جهانی گفت: این تیم به طور صد درصد به جام جهان می رود. بازیکنان لژیونر ما ستاره تیم های اروپایی هستند. بازیکنان ما فوق ستاره هستند. طارمی چند هفته قبل در بازی با لیورپول ستاره بود. آزمون هم واقعا در روسیه خوب است. ما از نظر نفرات بهتر هستیم. البته مربیگری سلیقه‌ای است و هر مربی نظرات خاص خود را دارد اما می‌تواند از دستیارانش مشورت بگیرد.

وی تاکید کرد: ان شاء الله تیم موفق باشد. خوشحال می‌شویم به جام جهانی برویم. تیم ملی دلخوشی مردم است. مردم روی تیم ملی تعصب دارند. در این چند روز مردم از موفقیت کشتی آزاد و فرنگی خوشحال شدند. همه ما از حضور تیم ملی در جام جهانی خوشحال می شویم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)