رئیس جمهور فردا به شهرستان شهریار سفر می کند

0
(0)

به گزارش ایسنا، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران شامگاه شنبه ششم آبان ماه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پاکدشت اظهار کرد: در ابتدای سخنانم تجلیل می کنم. به جبهه مقاومت و افتخار بزرگ طوفان الاقصی. طوفان الاقصی تحول بزرگی در جهان ایجاد کرد.

وی ادامه داد: امروز شاهد آخرین غربال و مرگبار دنیا هستیم. شرک درونی چهره خود را بیش از پیش سیاه نشان داد و سنگ محک مؤمنان و آزادی خواهان در جهان جابه جا شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: شهادت یک کودک غزه در هر 10 دقیقه و بستری شدن 7 هزار کودک در بیمارستان، قلب آزادیخواهان جهان را به درد آورده است.

وی افزود: جنبش غیورانه حماس به شکلی زیبا و منحصر به فرد در حال شکل گیری است و امروز جبهه حق را دیدیم که با سنگ با دشمنان می جنگیدند و اکنون نیز با دست خالی در مقابل جبهه کفر ایستاده اند. و انشاالله به زودی شاهد تجزیه و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.

جوهری با اشاره به موضوع جلسه امروز گفت: امروز شاهد تجلیل و تجلیل از 2 برادر بزرگوار هستیم. اینجانب با عنایت به فرصت ها و تلاش های مستمر استاندار، حامل سلام گرم استاندار تهران به شما مردم ناحیه شهدا، صنعت و تلاش و کوشش استان تهران هستم. از حضور آنها در قلعه دیگری.

جوهری همچنین گفت: معتقدم کاری که امروز در پاکدشت انجام شده حداکثر ظرفیت استاندار قبلی است و باید حداقل ظرفیت فرماندار جدید باشد و مسیر رشد و پیشرفت با قدرت و توان در پاکدشت ادامه خواهد داشت. .

جوهری همچنین گفت: موضوعاتی مانند اقتصاد معیشتی، رفع گلوگاه های تولید، اتمام پروژه های نیمه تمام بخشی از این موضوعات، داشتن تعامل خوب و سازنده با مسئولان به ویژه ائمه جمعه پاکدشت در مسیر مهم فرهنگی و اقدامات اجتماعی و رسیدگی به مصوبات حضور رئیس جمهور، بخشی دیگر از عناوین خبری است که باید به آن توجه شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران افزود: امیدواریم فرماندار جدید با نگاه و هدف خدمت جهادی و رویکرد پرورش جوانان و نخبگان منجر به ظهور و خاستگاه خیر و برکت در شهرستان پاکدشت شود. .

جوهری با اشاره به حضور رئیس جمهور در شهرک شهریار گفت: رئیس جمهور فردا برای افتتاح پروژه ای که 30 سال روی زمین مانده است در شهریار حضور می یابد. او باید روی این پروژه ها کار کند تا ثمره آن برای مردم بماند.»

وی در پایان یادآور شد: بیش از همه مسائل، انتخابات و مشارکت پرشور مردم را در اولویت قرار دهید. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات لیلا قدر نظام است باید به انتخابات توجه ویژه داشت و مطمئن هستیم در اسفندماه امسال شاهد حضور حماسه سازان و حماسه سازان در استان تهران خواهیم بود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)