رئال مادرید 3 – 1 پاریسن ژرمن؛ رونالدو و تیمی متفاوت و مقتدر در اروپا

0
(0)

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – رئال مادرید موفق شد در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه خوب 3-1 در خانه از سد پاریسن ژرمن عبور کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید موفق شد در تنها جامی که برایش باقی مانده است، با نتیجه 3-1 از سد پاریسن ژرمن پر مهره و مدعی عبور کند و قدرت خود به عنوان مدافع عنوان قهرمانی را به رخ حریفان بکشد؛ کریستیانو رونالدو نیز در تورنمنت محبوب خود مجدداً خوش درخشید و نقشی اساسی ایفا کرد.

دقیقه 25 اشتباه وراتی مقابل ایسکو، داخل قوس محوطه یک ضربه ایستگاهی برای رئال مادرید به همراه داشت که رونالدو توپ را به بالای دروازه زد و این فرصت خود را از دست داد. در دقیقه '28 پاس در عمق طلایی مارسلو، رونالدو را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه ستاره پرتغالی به صورت آریولا برخورد کرد تا یک فرصت عالی دیگر برای تیم زیدان از دست برود.

در دقیقه '33 بالاخره تیمی که گل نزد، گل خورد؛ پاس رو به جلوی امباپه، با دخالت مدافعان رئال مادرید و نیمار مقابل پای ربیو افتاد تا وی از داخل محوطه با یک ضربه تمام کننده، دروازه ناواس را در برنابئو باز کند. در دقیقه '37 بعد از توپ ربایی خوب رونالدو داخل محوطه پاریسی ها، ضربه عجیب و پای چپ این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت تا ناامیدی ادامه داشته باشد. در طرف مقابل موقعیتی طلایی برای کاوانی مهیا شد که ضربه او پس از برخورد با دو مدافع حریف راهی کرنر شد.

دقیقه '43 پاس عرضی مارسلو برای بنزما با شوت تک ضرب پای چپ این بازیکن همراه شد که آریولا با وواکنشی عالی توپ را به کرنر فرستاد؛ شروع سریع مادریدی ها، و خطایی که روی کروس صورت گرفت تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد؛ رونالدو پشت توپ قرار گرفت و حساب کار را بالاخره 1-1 کرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد. این دهمین گل ستاره پرتغالی بود.

در حالیکه در نیمه دوم رئال مادرید بیشتر توپ و میدان را در اختیار میهمان قرار داده بود و چشم به ضد حملات دوخته بود، در دقیقه '67 بیل به جای بنزما وارد میدان شد. حملات پاریسی ها خطرناک تر بود و رئال مادریدی که نیاز به پیروزی خانگی داشت، مجبور به دفاع شده بود. در دقیقه '79 ایسکو و کاسمیرو جای خود را به وازکز و آسنسیو دادند. در دقیقه '83 رونالدو نفس تازه ای به تیم بخشید؛ ارسال زمینی آسنسیو به دهانه دروازه بعد از دفع ناقص آریولا به زانوی رونالدو برخورد کرد تا دروازه پاریسی ها برای دومین بار باز شود.

آسنسیو به کلی روند بازی را عوض کرده بود و این بار هم در دقیقه '86 پایه گذار گل سوم تیمش شد؛ ارسال تند و تیز این بازیکن از سمت چپ با ضربه والی تماشایی مارسلو به سقف دروازه آریولا چسبید تا برتری مادریدی ها قاطعانه تر شود. در نهایت رئال مادرید در شبی که رونالدو 100ـمین گل اروپایی خود را به ثمر رساند، به یک پیروزی ارزشمند و دلچسب دست یافت تا امید های زیادی به بازی برگشت داشته باشد.

1771

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)