دو پنالتی سپاهان در تبریز سوخت؟

0
(0)


علی میرزابیگی معتقد است داور دو اشتباه تاثیرگذار در دیدار تراکتور و سپاهان داشت.

علی میرزابیگی‌، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قضاوت حسن اکرمی در دیدار تراکتور و سپاهان که با برتری یک بر صفر قرمزهای تبریزی همراه بود، توضیح داد: بازی مهمی به این داور سپرده شد اما متاسفانه او بازی را شخم زد و اصلا قضاوت خوبی در این دیدار نداشت. اکرمی دو اشتباه تاثیرگذار داشت که اگر تصمیمات درستی می‌گرفت، امکان تغییر نتیجه وجود داشت.

بیشتر بخوانید

  • مورایس: داور به تراکتور پاداش داد!/ امیدوارم رقابت‌ها منصفانه باشد

وی درباره صحنه‌های حساس این دیدار عنوان کرد: پنالتی تراکتور درست بود و باید به مدافع سپاهان اخطار داده می‌شد. در دقیقه ۷۲، مدافع تراکتور پای شهریار مغانلو را می‌زند و تعادلش را بر هم می‌زند و داور باید پنالتی اعلام می‌کرد اما این اتفاق رخ نداد و داور اشتباه کرد.

این کارشناس داوری درباره برخورد توپ به دست مدافع تراکتور در دقیقه ۸۶  توضیح داد: در این صحنه ما شاهد رخ دادن اصطلاح “second movement” توسط مدافع تراکتور هستیم. در این صحنه داور باید برای سپاهان پنالتی اعلام می‌کرد که تیم داوری باز هم اشتباه کرد.

روز گذشته ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل تراکتور به اشتباه‌های داوری در این دیدار اشاره کرده و گفته بود: در نیمه دوم داور یک پنالتی به تراکتور پاداش داد و دو پنالتی ما را نگرفت تا بازنده زمین باشیم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)