دولت خریدار 63 درصد محصولات دانش‌بنیان در کشور است

0
(0)
شرکت های دانش بنیان

معاون توسعه فناوری پارک فناوری پردیس با اشاره به فعالیت بیش از 40 کارگزار ایجاد شبکه فن‌بازار در کشور،‌ گفت: دولت خریدار 63 درصد محصولات دانش‌بنیان در کشور است.

به گزارش ایسنا، حسین صابری در هفتمین رویداد ملی استارتاپ دمو شهر هوشمند با بیان این‌که اکوسیستم تولید فناوری شامل دانشگاه، مرکز کارآفرینی، مرکز شتاب‌دهنده، مرکز رشد و پارک فناوری است، اظهار کرد: فن بازار برای تمرکز به تحریک تقاضا از سال 1383 در ایران فعال شده است.

وی پر کردن شکاف تکنولوژی فناوری بین کشورها را از دیگر وظایف فن‌بازار دانست و افزود:‌ مأموریت فن‌بازارها به دو بخش توسعه شبکه و زیرساختها و عملیات تجاری و فناوری تقسیم می‌شود.

صابری انتقال فناوری و جذب سرمایه‌گذاری برای تحقق اهداف فناوری‌های ایجاد شده را رویکرد جدی فن بازارها عنوان کرد و ادامه داد: محصولات فناورانه، خدمات تخصصی کسب و کار و طرح‌های فناورانه از جمله خدمات قابل ارائه در فن بازار است.

معاون توسعه فناوری پارک فناوری پردیس با بیان این‌که دولت خریدار 63 درصد محصولات دانش‌بنیان در کشور است، تصریح کرد: فن بازار تخصصی و فن بازار منطقه‌ای از جمله عناصر اصلی فن‌بازار ایران هستند.

صابری در پایان با اشاره به فعالیت بیش از 40 کارگزار ایجاد شبکه فن بازار در کشور،‌ خاطرنشان کرد: از کل کارگزارهای فعال در کشور،‌ 14 کارگزار وظیفه بازاریابی،‌ چهار کارگزار وظیفه جذب سرمایه و 20 کارگزار وظیفه تبادل فناوری و رفع نیاز شرکت‌های دانش بنیان را بر عهده دارند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)