دولتمردان باید سفر کنند تا مشکلات مردم را حضوری ببینند

0
(0)

به گزارش ایسنا، مرتضی آقاتهرانی صبح امروز 18 دی در مراسم بزرگداشت روز رفسنجان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) این شهر اظهار داشت: ورودی که به کرمان داشتیم چندمین استان است که سر می‌زنیم امیدواریم بتوانیم با مردم بیشتر همراه شویم؛ کمیسیون فرهنگی افتخار می‌کند بیشتر با اهل فرهنگ نشست و برخاست داشته باشد تا مشکلات را بهتر درک کند و در اتاق‌های دربسته تصمیم نگیرد.
وی عنوان کرد: دیروز موفق به زیارت مزار سردار شهید حاج‌قاسم شدیم افتخار اسلام و اهل اسلام است چه رسد به کرمان و ایران. امروز هم نمایشگاه خیلی خوبی برگزار شده که بتوانیم این دستاوردهای مردم رفسنجان آشنایی پیدا کنیم. ظاهر مادی و معنوی هنر باید دیده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: حضور خیران و میزان وقفی که در این شهرستان صورت گرفته بسیار جالب توجه است. 
وی با اشاره به سفرهای کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: حضورمان را در کنار مردم لازم می‌بینیم؛ خوشحالیم که نماینده رفسنجان بسیار فعال است و این سفر به‌ مناسبت خوبی در روز رفسنجان انجام شده است.
وی با اشاره به مکتب شهید سلیمانی گفت: این مکتب حرف دارد و باید تبیین شود.
آقاتهرانی تصریح کرد: حوزه‌های علمیه باید قوی عمل کرده و طلبه امروزی تربیت کنند؛ الان سوال جوانان با گذشته فرق دارد و در اصل مبانی اسلام است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از دولتمردان خواستیم در سفرها همراه ما باشند و در جاهای مختلف حضور پیدا کنند، نقاط ضعف و آسیب‌ها را احصا و تا پایان امروز مصوباتی مطرح شو؛ همچنین تأکید می‌کنم ما پای کار می‌ایستیم تا این مصوبات اجرایی شوند.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)