دفاع مقدس، قطعه‌ای از انقلاب اسلامی

0
(0)

سردار مرتضی کشکولی اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی ۸ ساله که کشور آماج حملات موشکی رژیم بعث و جنگ داخلی بود، با دور اندیشی، درایت و مدیریت صحیح همه جوانان را رشد داد و به انقلاب و ظرفیت اسلامی برگردان

وی با بیان اینکه جبهه، جنگ و دفاع مقدس، قطعه ای از انقلاب اسلامی است افزود: امام راحل(ره) با انتخاب استراتژی بسیج همگانی در جنگ ۸ ساله، توانست همه معادلات نظامی دشمنان و استکبار جهانی را بر هم بزند.

کشکولی با اشاره به فرماندهی و قاطعیت بی‌نظیر و شگفت انگیز امام خمینی(ره) در ۸ سال دفاع مقدس گفت: تاکید بر شکست حصر آبادان، آزادسازی خرمشهر و سوسنگرد نمونه ای از قاطعیت امام راحل در آن دوران سخت و حساس بود.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تربیت نیروهای جهادی و انقلابی را یکی از دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: تثبیت انقلاب اسلامی، تحکیم وحدت ملی، ناامیدی قطعی استکبار در جنگ مجدد با نظام اسلامی، رو شدن دست سازمانهای بین المللی حامی ظلم و مستکبرین، افشای چهره دشمنان و منافقین، بصیریت شناسی، دشمن شناسی و نشر اسلام در جهان از برکات جنگ ۸ ساله تحمیلی است.

وی گفت: امروز با بهره گیری از مدیریت جهادی، تفکر بسیجی، خودباوری و اعتماد به نفس جوانان دوران دفاع مقدس می توان بر همه مشکلات پیروز شد و از همه بحران‌ها گذشت.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)