دستیار نکونام را به جایگاه ویژه راه ندادند!

0
(0)


در جریان دیدار استقلال و استقلال خوزستان، مسئولان ورزشگاه آندونی سسما، یکی از دستیاران اسپانیایی جواد نکونام را به CIP راه ندادند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در جریان هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۹/۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خوزستان بود که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تهران به پایان رسید.

پیش از شروع بازی مهدی هاشمی نسب پیراهنی را که با آن در داربی به پرسپولیس گلزنی کرده بود، برای یکی از خبرنگاران امضا کرد.

آندونی سسما، یکی از دستیاران اسپانیایی جواد نکونام را به CIP راه ندادند و مربی اسپانیایی آبی‌ها بخش CIP را ترک کرد و به رختکن رفت.

ببینید

  • ویدیو/ خلاصه بازی استقلال یک – استقلال خوزستان صفر

جواد نکونام به محض حضور در کنار زمین به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفت و با سیروس پورموسوی خوش و بش کرد. این اتفاق در حالی بود که نکونام و پورموسوی مشکلاتی از گذشته با همدیگر داشتند. 

پیش از آغاز مسابقه یکی از عکاسان دچار مصدومیت شد که به وسیله نیروهای اورژانس مورد مداوا قرار گرفت.

در نیمه دوم استقلالی‌ها روی یک ارسال از روی ضربه ایستگاهی معتقد بودند که توپ به دست مدافع استقلال خوزستان برخورد کرده و داور بایستی برای آن‌ها پنالتی می‌گرفته است. سیروس پورموسوی در دقایق پایانی بازی به دلیل اعتراض به داور از زمین مسابقه اخراج شد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)