در ورزش نیازمند همکاری همه ارگان‌ها هستیم

0
(0)


ایسنا/قم معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان اینکه هر گاه تعاملات استانی اتفاق افتاده است موفق شدیم، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان قم همه توان و ظرفیت خود را می‌گذارد اما به حمایت سایر دستگاه‌ها هم نیاز داریم.

سیده لیلا عنبری، معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، در گفت‌وگو با ایسنا بابیان اینکه ارادت ویژه‌ای به شهر قم دارم و افتخار می‌کنم که در مجموعه ورزشی فعالیت می‌کنم، عنوان کرد: دیدگاه‌های منفی نسبت به قم که ام‌القری جهان اسلام است منصفانه و درست نیست.

وی بیان کرد: ما به هر قیمتی مقام نمی‌خواهیم؛ زیرا ابتدا باید دیانت، فرهنگ و رفتارمان را داشته باشیم؛ زیرا ورزش تا یک سنی وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه ورزشکاران ما سفیران فرهنگی ما هستند، گفت: وقتی قهرمان ما به عنوان سفیر ما درکشورهای دیگر با اخلاق و حجاب اسلامی ایرانی­_ ظاهر می‌شود یعنی تمام فرهنگ ایران به نمایندگی حضور دارد که این امر تأثیر زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه در ورزش بُعد فرهنگی از بُعد ورزشی پررنگ تر است و اگر این دیدگاه مثبتی که در مسئولین وجود دارد ادامه داشته باشد آینده‌ای مثبت داریم، تصریح کرد: ورزش می‌تواند به کاهش آسیب‌ها کمک کند و زمانی که انرژی فرزندان در ورزش همگانی و یا قهرمانی تخلیه شود از آسیب‌ها کاسته می‌شود.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: ساخت مسجد و مدرسه توسط خیرین مطلوب است اما اگر خیرین به یک ورزشکار نیز کمک کند نتیجه آن کمتر از ساخت مسجد و مدرسه نیست.

وی با تاکید بر اینکه بانوان ما با کمترین امکانات، موفق به مقام آوری جهانی شدند، اظهار کرد: توانمندی زیادی در بانوان هست که اگر حمایت بشوند موفقیت های زیادی کسب می‌شود؛ البته امکانات و حمایت های مالی باید ادامه دار باشد تا موفقیت ها هم ادامه دار باشد و تا تیم‌ها در اوج سقوط نکنند

عنبری با بیان اینکه هر گاه تعاملات استانی اتفاق افتاده است موفق شدیم، ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم همه توان و ظرفیت خود را می‌گذارد اما به حمایت سایر دستگاه‌ها هم نیاز داریم.

توانمندی‌های همه ایران در قم جمع شده است

وی بابیان اینکه توانمندی‌های همه ایران در قم وجود دارد، تصریح کرد: ورزشکاران قم توانمند هستند و از طرفی نیز به دلیل اینکه از استان‌های مختلف هم در قم حضور دارند از توانمندی‌های سایر استان‌ها نیز بهره‌مند هستیم به همین خاطر مانند سایر استان‌ها فقط در یک ورزش خاص زبان زد نیستیم و در همه رشته‌ها می‌توانیم موفق باشیم.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: در دوره جدید تعامل خوبی با سایر ادارات و ارگان‌ها انجام شده است برای مثال در تعاملی که با آموزش و پرورش انجام شد سالن‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش در مدارس که حدود ۴۰ سالن است در اختیار اوقات فراغت قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه در بعد همگانی و قهرمانی در خدمت مردم هستیم، گفت: به اندازه استان‌های صنعتی اسپانسر نداریم اما همیشه برای این امر تلاش کرده‌ایم و قدم‌های مثبتی نیز برداشته شده باشد و با اداره کار و اداره صنعت و معدن جلسات ویژه‌ای برگزار شده است تا مشکلات اسپانسر برای تیم‌های قمی رفع شود.

عنبری ضمن تشکر از مدیرعامل و اسپانسر تیم بسکتبال شیمیدر اظهار کرد: در اکثر بازی های این تیم به عنوان نماینده اداره ورزش و جوانان قم حضور داشتم و در فرصت مناسب نیز از این تیم به همراه خانواده هایشان تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه بعد از موقعیتی ویژه‌ای که کرونا به وجود آورد الان ورزش می‌توان تأثیرگذار باشد و همه سنین نیز نیازمند ورزش هستند، ادامه داد: به وظیفه‌ای که داریم عمل می‌کنیم اما نیاز به همکاری داریم؛ استاندار تا اکنون حمایت کرده‌اند و نگاه ویژه ای به قهرمانان داشتند و امیدواریم این روند حمایتی ادامه دار باشد.

مراقبت را جایگزین محدودیت کنید

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه مدیریت بوستان های بانوان به عهده شهرداری است، تصریح کرد: دو بوستان در اختیار بانوان است اما انتظارات بوستان ویژه بانوان را برآورده نمی‌کند از جمله مشکلات بوستان بانوان این است که با اذان مغرب بسته می‌شود همچنین برای برگزاری جشنواره و یا هماهنگی برای فعالیت‌های گروهی ورزشکاران روند طولانی باید سپری شود.

وی با اشاره به اینکه بهتر است در بوستان‌های بانوان محدودیت‌ها را کمتر کنند و به جای آن مراقبت‌ها را بیشتر کنند، ادامه داد: البته خانواده‌ها نیز باید مراقب فرزندان باشند؛ زیرا فرزندان ما امانتی در دست ما هستند و فعالیت در ساعت هشت صبح با فعالیت در ۱۰ شب متفاوت است و هم والدین و هم مسئولین برای کاهش آسیب‌ها باید تلاش کنیم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)