داربی اصفهان برنده نداشت/ مس به نزدیکی سپاهان رسید

0
(0)


داربی اصفهان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سپاهانی‌ها باز هم امتیاز از دست دهند.

به گزارش ایسنا، هفته نوزدهم لیگ برتر امروز(چهارشنبه) آغاز و سه دیدار از این هفته از رقابت‌ها ساعت ۱۵ به طور همزمان برگزار شد. نتایج و جزئیات این دیدارها را در ادامه می‌خوانید:

سپاهان صفر – ذوب‌آهن صفر/ ورزشگاه نقش جهان اصفهان

نبرد شاگردان نویدکیا و تارتار برنده نداشت. دو تیم روی دروازه یکدیگر موقعیت‌هایی خلق کردند اما ناموفق بودند. ذوب‌آهنی‌ها با این تساوی ۱۹ امتیازی شد و در رده دوازدهم باقی ماندند و در مقابل سپاهانی‌ها ۳۴ امتیازی شدند و جایگاه خود را در رده سوم حفظ کردند.

صنعت نفت آبادان یک – نساجی مازندران یک/ ورزشگاه تختی آبادان

طالب ریکانی روی پاس حسن بیت سعید توانست تیمش را به اولین گل این دیدار برساند. ۹ دقیقه بعد سانتر مسعود شجاعی از روی نقطه کرنر و ضربه سر ایوب کلانتری کار را به تساوی کشاند. این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. نساجی با این تساوی ۲۱ امتیازی شد و در رده دهم باقی ماند. در مقابل نیز شاگردان منصوریان ۲۷ امتیازی شدند و در رده هفتم قرار دارند.

آلومینیوم اراک صفر– مس رفسنجان یک/ ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

شوت عقیل کعبی در دقیقه ۹۰ از پشت محوطه جریمه باعث شد تا مسی‌ها یک پیروزی خارج از خانه را به دست آورند. شاگردان ربیعی با این پیروزی ۳۳ امتیازی شد و به یک امتیازی سپاهان رسید. آلومینیوم با این شکست ۲۵ امتیازی شد و موقتا رده هشتم خود را حفظ کرد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)