دادگر: با مدیریت خوب سلطانی‌فر مشکلی در بخش استان‌ها نخواهیم داشت/ بدهکاری‌ها را پرداخت می‌کنیم

0
(0)

دادگر: با مدیریت خوب سلطانی‌فر مشکلی در بخش استان‌ها نخواهیم داشت/ بدهکاری‌ها را پرداخت می‌کنیم

مسابقات برون مرزی خوبی تدارک دیده شده است؛

دادگر: با مدیریت خوب سلطانی‌فر مشکلی در بخش استان‌ها نخواهیم داشت/ بدهکاری‌ها را پرداخت می‌کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی دادگر، رییس فدراسیون تیراندازی، ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: پیشاپیش سال جدید را به همه هموطنانم تبریک می‌گویم. امیدوارم سال خوب و با افزایش فرصت‌های شغلی در انتظار همه باشد. بعد از ماه ها و سال ها تلاش حضور من در فدراسیون قطعی شد از همان اوایل کار از نیروی انسانی توانمند استفاده کردم، چون معتقدم با افراد بزرگ به جایی می رسیم.

وی ادامه داد: در ابتدای کار در فدراسیون مستقر شدیم و برنامه‌های بروز مرزی در دستور کار قرار گرفت. در چند سال گذشته اعزام نداشتیم و خوشبختانه در ماه‌های اخیر سه اعزام داشتیم، در مسابقات آسیایی قزاقستان و بین المللی روسیه شرکت کردیم. همچنین تیمی از استان بوشهر با حمایت فدراسیون در مسابقات بین‌المللی در قبرس حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه پیش می‌رویم و تاکنون مسابقات به موقع برگزار شده است، بیان کرد: در شهریور ماه مسابقات تفنگ و تپانچه برگزار شد. این دوره از مسابقات لیگ نسبت به گذشته از پر رنگ تر بوده است. در این مسابقات در گذشته همیشه به قهرمانان و ورزشکاران قول جوایز نقدی را می‌دادند اما پرداختی وجود نداشت و امسال نسبت به سال‌های گذشته پاداش‌ها افزایش یافت.

دادگر با تاکید بر اینکه یکی از بدهکارترین فدراسیون‌ها هستیم، بیان کرد: فدراسیون تیراندازی اکنون ۱۷ میلیارد تومان طلب دارد. روز به روز به دنبال کم کردن بدهی‌های موجود هستیم، اکنون سکان این فدراسیون را در دست گرفتیم و با این مشکلات دست و پنجه نرم کنیم.

وی با اشاره به اینکه به تعهدات مجامع بین المللی عمل خواهیم کرد، افزود: تا آغاز عید امسال تمامی طلب لازلو را پرداخت خواهیم کرد و از این مربی در بازی‌های آسیایی استفاده می‌شود پاداش سال گذشته دو برابر پیش بینی شده و امسال هم اهدا می شود.

دادگر با تاکید بر اینکه ورزشکاران در رقابت‌های ژاپن حضور یافتند و دختران توانستند نایب قهرمان شوند، گفت دو سهمیه المپیک در بخش نوجوانان را به دست آوردیم. در گذشته یک سهمیه المپیک داشتیم. اعزام تیم دانشجویی به مالزی خواهیم داشت.در ایام عید که همه در تعطیلات به سر می‌برند اما همکارانم در فدراسیون تدارکات مسابقات بعد از عید آماده می‌شوند.

وی یادآور شد: مسابقات جهانی تفنگ و تپانچه آخر فروردین سال آینده در کره برگزار می شود. همچنین مسابقات تیراندازی و تپانچه تیرماه در آلمان برگزار می‌شود. تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام نامگذاری شد و مسابقات جهان اسلام به میزبانی تبریز میزبانی می‌شود.

رییس فدراسیون تیراندازی با اشاره به اینکه در سال آینده مسابقات بسیار مهم آسیایی جاکارتا را پیش رو داریم، اضافه کرد: تیم ملی تیراندازی جمهوری اسلامی بعد از مسابقات اندونزی راهی کره جنوبی می شود زیرا کسب سهمیه المپیک در شهریور در همان مسابقات به دست می‌آید. در سال ۹۷ مهرماه در کشور آرژانتین مسابقات نوجوانان المپیک برگزار می‌شود و در تلاشیم تعداد سهمیه از دو به سه افزایش یابد.

وی درباره مذاکرات نهایی با لازلو، سرمربی تیم ملی تیراندازی ایران، بیان کرد: اکنون نمی‌توانم درباره مذاکره نهایی با لازلو حرفی بزنم، وی یکی از بهترین های دنیا است و ورزشکاران ایران را بهتر می شناسند. تا بازی آسیایی ۱۷۰ روز وقت داریم تا با ورزشکاران آشنا شود برای همین از لازلو خواستیم تیم ملی ایران را همراهی کند.

وی بیان کرد: مطالعه می‌کنیم تا آقای لازلو پاره وقت یا تمام وقت با تیم ملی ایران همراهی کند. وی و مربی قبلی ۸۰ هزار دلار طلب دارند تا با روش چانه زنی با حداقل پرداخت رضایت لازلو دین وی را بپردازیم. فعلا بخش عمده بدهی ۴۰ نفر هستندکه تعداد آنها بیشتر می شود. بخشی از بدهی فدراسیون کمتر شده ۴۰۰ میلیون پرداخت کردیم و ۱۷ میلیارد مانده است برای فدراسیون پرجمعیت همانند فدراسیون تیراندازی آسان نیست اما تلاش می کنیم باحمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک این مشکلات برطرف شود.

دادگر در پایان گفت: باتوجه به اینکه وضعیت شهرستان‌ها در تجهیز امکانات مورد نیاز در شرایط خوبی به سر می‌برد دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان هر هفته به استان‌ها سفر می‌‌کنند تا با مشکلات استان‌ها آشنا شوند و برای همین با مدیریت خوب وزیر ورزش و جوانان مشکلی در حوزه استان‌ها نخواهیم داشت.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)